تابناک کهگیلویه و بویراحمد
او که حالا کاملاً یک عضو جبهه پایداری شده است چون همیشه به تبعیت از سایر دوستان پایداری اش از جمله رسایی، کوچک زاده، نبویان و … ساز مخالفت با آن را نواخت در حالی که به احتمال بسیار زیاد او هم چون بسیاری از نمایندگان مخالف دیگر وقت مرور یکبار متن برجام را نداشته اند
کد خبر: ۱۰۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 07 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد هر چند موضوع برجام موضوعی ملی می باشد اما درگیر شدن نمایندگان مجلس ،خصوصا نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد برای سایت ها وتحلیل گران هم استانی سوژه ای داغ و بحث برانگیز شده است بطوریکه خبر ها وتحلیل ها مرتبا و پشت سر هم روانه سایت ها و خبرگزاری ها می شود.

یکی از یادداشت نویسان فضای مجازی با تحلیل نقش و موضع گیری سه نماینده استان به بررسی عملکرد آنها در خصوص برجام پرداخته است. در یادداشت ارائه شده به بررسی مواضع بزرگواری در خصوص برجام پرداخته می شود.

سیدمحمد موسوی:حتی قبل از آن که برجام به مجلس بیاید می‌توانست تشخیص داد که موضع بزرگورای چیست. او که حالا کاملاً یک عضو جبهه پایداری شده است چون همیشه به تبعیت از سایر دوستان پایداری اش از جمله رسایی، کوچک زاده، نبویان و … ساز مخالفت با آن را نواخت در حالی که به احتمال بسیار زیاد او هم چون بسیاری از نمایندگان مخالف دیگر وقت مرور یکبار متن برجام را نداشته اند.

بزرگورای در همان ابتدا که بحث بر سر مطرح شدن برجام در مجلس و استنکاف دولت از این کار بود خواهان ارائه آن به مجلس گردید و گفت: همه قطعنامه ها و قراردادها باید از فیلتر مجلس بگذرد و خواستار نقش آفرینی مجلس شد.

بزرگواری در ادامه به بازدید یوکیانو آمانو از پارچین انتقاد کرد و گفت: با وجود ادعاهای مسئولان دولتی درباره‌ی بازرسی از مراکز نظامی شاهد هستیم که در برجام بررسی و بازدید از این مراکز پذیرفته شده، حال چرا دولت با مردم صادقانه برخورد نمی کند؟

او در ادامه اضافه کرد: وقتی که رئیس آژانس بین الملی انرژی اتمی اعلام می کند که بازدید از پارچین رسمی بوده و از بخش هایی از آن برای آزمایش نمونه برداری شده چرا دولتمردان و سخنگوی تیم هسته ای با ابهام با مردم سخن گفته و ادعا می کنند که بازدید آمانو تشریفاتی است.

بعد از گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت ایت الله العظمی خامنه ای روایتی از حاشیه های دیدار مقام معظم رهبری با جانبازان را منتشر کرده بود که در آن محسن محسنی جانباز بالای ۷۰ درصد به ایشان گفته بود: که کمیسیون ویژه برجام توافق هسته ای را با دقت نظر لازم و کافی بررسی نمی کند. آمریکا به دنبال سنگ اندازی به روند مذاکرات هسته ای است و می خواهد به هر شکلی به ایران نفوذ کند .که پس از این سخنان مقام معظم رهبری خطاب به وی فرمودند:این را به من مگید، این را به نماینده‌های مجلس بگید، اونایی که فکر می کنید حواسشون نیست بگید ….

بعد از این اتفاق این جانباز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شد و چند تن از نمایندگان از جمله علی رضا زاکانی، محمود نبویان، محمد مهدی زاهدی و روح الله عباس پور از اعضای کمیسیون برجام و بزرگواری به همراه روح الله حسینیان و حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی با حضور در جایگاه میهمانان صحن علنی به گفت و گو و استماع نظرات این جانباز پرداختند.

در اخرین مورد نیز بزرگواری با شور و حرارت مثال زدنی که انگار کل مشکلات مردم حوزه انتخابیه اش را حل کرده باشد در کنار سایر نمایندگان جبهه پایداری علیه طرح دوفوریتی بررسی برجام در مجلس به فعالیت پرداخت و در ایامی که در غم از دست دادن هموطنانمان در منا هستیم سور و روبوسی به راه انداختند که اگر کسان دیگری این کار می کردند وامصیبتا به راه انداخته می شد که چرا جشن و سرور؟.

هیچ کدام از این رفتار ها و مواضع عجیب نیست چرا که بزرگواری همچون پایداری ها به صورت تشکیلاتی و غیر فنی با برجام مخالفت می کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
بزرگواری فرمانبردار جبهه پایداری هست.ازخود چیزی ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
بزرگواری فرمانبردار جبهه پایداری هست.ازخود چیزی ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار