مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: برنامه های هفته‌ی کتاب و کتابخوانی کانون کرمانشاه از ۲۱ تا ۲۷ آبان ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷ 11 November 2022

محمد خیاط‌ زنجانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در کانون کرمانشاه نیز همزمان با سراسر کشور برنامه‌های متنوعی به مناسبت هفته‌ کتاب و کتابخوانی از ۲۱ تا ۲۷ آبان در مراکز سطح استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی برپایی جشن «در سایه‌سار کتاب» از سری جشن‌های کشوری هفته‌ کتاب و کتابخوانی را یکی از برنامه های این هفته اعلام کرد و افزود: راه‌اندازی و ساماندهی خزانه کتاب کانون استان، برگزاری اجتماع بزرگ مربیان حوزه‌ی کودک و نوجوان و پخش انیمیشن سینمایی «لوپتو» از دیگر برنامه ها است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ادامه داد: تقدیر اعضای برتر کتابخوان مراکز سطح استان، تقدیر از  طرح‌های خلاق کتابخوانی مراکز، تقدیر از برگزیدگان کتاب‌های بخش حسی_ لمسی، افتتاح قفسه‌ی مربیان و آغاز اجرای طرح هر مربی یک کتاب، تخفیف خرید کتاب‌های کانون، عضویت رایگان ۵۰ کودک و نوجوان مناطق کم‌برخوردار در کتابخانه‌ی کانون هم در این هفته برگزار می شود.

خیاط زنجانی تاکید کرد:  برگزاری مسابقه کتابخوانی روشنا، برگزاری آزمون طرائف تربیتی، رونمایی از نماهنگ سرود «سردار ایرانی»، دیدار با نویسنده کودک و نوجوان، اجرای سرود یار مهربان، برگزاری نمایشگاه شیوه‌های برگزیده ترویج کتابخوانی، نمایشگاه کتاب و.... هم در هفته کتاب و کتابخوانی

اجرا می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار