مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز از آغاز اجرای طرح قصابی‌های امین در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱ 10 November 2022

به گزارش تابناک تبریز، کریم قدرتی مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از شناسایی قصابی‌های معتمد و نمونه در سطح شهر و ساماندهی جهت ایجاد اعتمادسازی عمومی در توزیع گوشت سالم طرح قصابی‌های امین با افتتاح همزمان چند قصابی به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: بعد از تحقیقات به عمل آمده از طریق واحد بازرسی و دامپزشکی سازمان و با همکاری اداره کل دامپزشکی استان طرح قصابان امین با شناسایی ۳۰ قصاب منصف، معتمد و نمونه در سطح شهر عملیاتی شد.

قدرتی گفت: یکی از رسالت‌های شهرداری‌ها تأمین بسترهای لازم برای ارائه تغذیه سالم افراد و اقدامات جدی در راستای بهداشت عمومی جامعه است به همین جهت برای تحقق این مهم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

وی اظهار کرد: در بین اصناف و قصابان سطح شهر افراد امین و مورد اعتمادی وجود دارند که می توان با کمک آن ها بخش عمده ای از خدمات مورد نیاز مردم را ارائه و از بروز برخی تخلفات احتمالی و شبهات در این حوزه و نارضایتی مردم جلوگیری کرد.

مدیرعامل کشتارگاه تبریز تصریح کرد: انتخاب قصابان امین و نمونه بر اساس شاخص های مختلفی انجام می شود و این افراد باید شناسنامه گوشت ها را تا اتمام عرضه آن در معرض دید عموم قرار دهند، قیمت های مصوب را رعایت و بر اساس قیمت واقعی عرضه کنند، فایل طراحی شده دارای کد آی پی را روی شیشه مغازه نصب کرده و مسائل بهداشتی را بیشتر رعایت کرده و با مردم خوش رو و خوش رفتار باشند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح شبکه توزیع گوشت نیز توسط قصابان انجام می شود، یادآور شد: با اجرای این طرح، اعتماد و سرمایه اجتماعی دوباره به این صنف باز می گردد و مردم با آسودگی خاطر گوشت مورد نیاز خود را خریداری خواهند کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :