ظهر امروز یک شنبه و با حضور تشکل های کارگری و کارفرمایی چهارمین کارگاه آموزشی اعضای شورای کار استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵ 06 November 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ رئیس شورای هماهنگی کار استان ایلام در این کارگاه آموزشی اظهار داشت: با توجه به اینکه اعضای شورای کار باید به تمام اصول و قوانین در رابطه با چگونگی بهبود معیشت کارگران واقف باشند، کانون شورای اسلامی کار استان مصمم شد با تداوم برپایی کلاس های آموزشی این مهم را تحقق بخشد.

یاسان الفتی افزود: تمام تلاش خود را جهت آموزش اعضای شورای کار استان به کار گرفته تا شاهد رفع گوشه ای از مشکلات جامعه کارگری باشیم.

وی یادآور شد: در این دوره از کارگاه‌ آموزشی تعداد ۱۵ نفر از اعضای شورای کار در محل دفتر این کانون زیر نظر اساتید مجرب به تدریس وظایف شورای کار و آگاهی از قانون های مختص کار و کارگر مشغول هستند.

رئیس شورای هماهنگی کار ایلام در پایان از الیاسی، مدیرکل و روابط عمومی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی جهت همراهی و همکاری با این مجموعه تشکر و قدردانی نمود.

برگزاری کارگاه های آموزشی سبب افزایش دانش قانون کار می شود

مدیر روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام نیز در این کارگاه آموزشی گفت: با توجه به این‌که لازمه پیشرفت هر کارگاه داشتن دانش و مهارت کافی افراد مجموعه می‌باشد امیدواریم برگزاری این پنین کارگاه هایی تداوم داشته باشد.

آیت نرگسی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده می توان زمینه حضور واحدهای کارگری و کارفرمایی در این کلاس های آموزشی فراهم شود.

کارگاههای آموزشی در راستای تقویت تشکل‌های کارگری انجام می شود

رئیس اداره تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان ایلام نیزگفت: آموزش‌های لازم در سر فصل‌های مرتبط در خصوص شورای اسلامی کار با توجه به تعطیلی چندساله به‌ علت شیوع کرونا در ماه‌های اخیر مجدداً در دستور کار قرار گرفته است. 

افشین جهانپور افزود: این کلاس‌ها در راستای تقویت تشکل‌های استان در حال انجام است.

وی یادآور شد: سالانه بیش‌ از چهارصد نفر ساعت کلاس آموزشی در استان برگزار می شود./م

برچسب ها: شورای کار ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار