فرمانده انتظامی استان از دستگيري اعضای باند 4 نفره سارقان منزل و کشف 21 فقره سرقت به ارزش بیش از 80 ميليارد ريال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ 06 November 2022

 

فرمانده انتظامی استان از دستگيري اعضای باند 4 نفره سارقان منزل و کشف 21 فقره سرقت به ارزش بیش از 80 ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، سردار  «سلمان امیری»، در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت منزل توسط راکبان 2 دستگاه موتورسيکلت فاقد پلاک در يک گروه 4 نفره در همدان، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وی بيان داشت: کار آگاهان پليس آگاهي با اقدامات پليسي و بهره گيري از تمامي ظرفيت هاي درون و برون سازماني، در کمتر از يک هفته سارقان که 4 نفر بودند را شناسایی کردند.

سردار امیری افزود: 2 نفر از سارقان در عملياتی غافلگيرانه در استان همدان و 2 نفر دیگر نیز با اخذ نيابت قضائي در یکی از استان های مجاور دستگير و به پليس آگاهي همدان منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان در مواجه با دلايل و مدارک، به 21 فقره سرقت منزل به ارزش تقريبي 80 ميليارد و 600 ميليون ريال در سطح شهرستان همدان و يک فقره سرقت گوشي تلفن همراه در تهران به ارزش 300 ميليون ريال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان در پايان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیسی، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند.

 

 

 

رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا و معاونان وی؛

به صورت تلفني و حضوری در سامانه 197 با مردم گفت و گو و به مشكلات آنان رسيدگي مي‌كنند

در راستاي پاسخگويي به نظرات، انتقادات، ديدگاه‌ها و مشكلات مردمي در خصوص عملكرد پليس، روز سه شنبه 17 آبانماه، رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا و معاونان وی با حضور در سامانه 197 به صورت تلفنی و حضوری از ساعت 09:00 صبح تا ساعت 11:00 آماده پاسخگویی به مسائل و مشکلات شهروندان می باشند.

يادآوري مي شود، شهروندان مي‌توانند ضمن تماس با شماره 21864444 - 021 و شماره تلفن 197 و با مراجعه به آدرس ( خیابان انقلاب - پل کالج- پ 910 ) مشكلات خود را با مسئولان مربوطه در ميان گذاشته و پاسخ لازم را دريافت كنند.

دستگيري سارق لوازم داخل خودرو حين سرقت در بهار

فرمانده انتظامي شهرستان بهار، سرهنگ «بزرگعلي نوري»،از دستگيري سارق لوازم داخل خودرو حين سرقت و کشف 3 فقره سرقت با تلاش ماموران انتظامي اين شهرستان خبر داد و گفت: در پي وقوع سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان بهار، رسيدگي به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران انتظامي با انجام اقدامات پليسي و حين گشت زني، يک سارق را شناسايي و دستگير کردند که متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني، به 3 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد و با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

 فرمانده انتظامي شهرستان بهار در پايان گفت: از شهروندان در خواست مي شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پليس 110 تماس بگيرند.

کشف انبار لوازم يدکي قاچاق در بهار

سرهنگ بزرگعلي نوري، در تشریح این خبر بيان داشت: ماموران انتظامي شهرستان بهار با اقدامات پليسي، از وجود محموله لوازم يدکي خارجي در يکي از مناطق شهرستان در انباری مطلع شده و موضوع را مورد بررسي قرار دادند.

وي افزود: در بررسي های صورت گرفته مشخص شد، اين محموله فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکي بوده و به صورت قاچاق تهيه شده است .

فرمانده انتظامي شهرستان بهار  خاطر نشان کرد: در اين عمليات، 417 قلم انواع لوازم يدکي خارجي مربوط به خودروهاي سنگين که ارزش آن ها توسط کارشناسان حدود  2 ميليارد ريال برآورد شده، کشف شد.

سرهنگ نوري گفت: کالاهاي مکشوفه توقيف و يک متهم نيز در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائي معرفی شد.

کشف 70 فقره سرقت در 3 روز گذشته در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان همدان سرهنگ «هادي نجفي صالح»، از کشف 70 فقره سرقت و دستگيري 42 سارق در 3 روز گذشته خبر داد و گفت: در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مطالبات شهروندان، ماموران انتظامي شهرستان همدان طرح دستگيري سارقان و پاکسازي نقاط آسيب زا و جرم خيز را در سطح شهرستان اجرا كردند.

وي افزود: در اجراي اين طرح، 42 سارق دستگير و 70 فقره سرقت شامل 5 فقره سرقت اماکن خصوصي، یک فقره سرقت مغازه، 4 دستگاه موتورسيکلت، 3 دستگاه خودرو ، 14 فقره سرقت داخل خودرو، یک فقره سرقت قطعات، یک فقره کش رو زني و 41 فقره ساير سرقت ها کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان با اشاره به اظهار رضايت مردم از اجراي اين گونه طرح ها، گفت: شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع مواد مخدر مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.

دستگيري 35 متهم در نتيجه اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "اسدآباد"، سرهنگ «افشين ياري»از دستگيري 35 متهم در نتيجه اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در 4 روز گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در پي استمرار اجراي طرح هاي انتظامي در سطح شهرستان اسدآباد، با هدف نا امن کردن محلات جرم خيز، پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنيت در بين شهروندان، يگان هاي انتظامي شهرستان با بهره گيري از توان و امکانات موجود به اجراي طرح هاي مربوطه پرداختند.

وي افزود: در اجرای این طرح، یک کيلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 9 سارق، 19 معتاد و خرده فروش مواد مخدر، 3 نفر در خصوص قاچاق کالا و4 نفر به دليل ارتکاب ساير جرایم دستگير شدند.

اين مقام انتظامي گفت: در اين مدت، 8 دستگاه وسائط نقليه مزاحم و متخلف نيز در نتيجه اجراي طرح ارتقاء فرهنگ شد، آمدي توقيف و روانه پارکينگ شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه ضمن قدرداني از همکاري خوب شهروندان با پليس در اجراي طرح هاي انتظامي،خواستار اعلام موارد مشکوک از طريق فوريت هاي پليسي110 و بيان انتقاد وشکايات در خصوص عملکرد کارکنان از طريق سامانه 197 شد.

دستگيري 7 سارق در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان سرهنگ"افشين ياري"، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي تشديد اقدامات پيشگيرانه، اجرايي کردن راهکارهاي قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنين کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در شهرستان اسدآباد اجرا شد.

وي افزود: در نتيجه اجراي اين طرح با انجام اقدامات پليسي، 7 سارق مزارع و باغات دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان در خاتمه با اشاره به اين که متهمان به مرجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان خواست: هشدارهاي پليس در رابطه با پيشگيري از سرقت را جدي بگيرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

دستگيري سارق مزارع و باغ ها و کشف یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه در کبودراهنگ

فرمانده انتظامي شهرستان "کبودراهنگ"،سرهنگ «نبي شکرويسي» از دستگیری سارق باغ ها و مزارع توسط مأموران پليس آگاهي شهرستان و کشف یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه توسط ماموران گشت پاسگاه انتظامي عليصدر خبر داد و گفت: در پي وقوع سرقت ادوات و وسايل کشاورزي در شهرستان کبودراهنگ، بررسی موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: با بکارگیری شگردهای پلیسی و بررسي شيوه و شگرد سرقت ها ، یک سارق در این خصوص شناسايي و پس از انتقال به مقر انتظامی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ شکرویسی بیان کرد: در ماموریت دیگری ماموران گشت پاسگاه انتظامي "عليصدر" حين گشت زني يک دستگاه موتورسيكلت فاقد پلاك که در کنار يک واحد صنفي به صورت بلاصاحب رها شده بود را مورد بررسي قرار دادند.

وی افزود: با استعلام به عمل آمده مشخص شد، این موتورسيكلت داراي سابقه سرقت از شهرستان "ساوه" است که جهت سير مراحل قانوني به پارکينگ منتقل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان كبودراهنگ در پايان با اشاره به اين مطلب که تلاش جهت دستگيري سارق ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك، بلافاصله موضوع را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

 

اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در نهاوند

فرمانده انتظامي شهرستان"نهاوند"، «ذبيح الله درويشي» از دستگیری 80 متهم در نتیجه اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي توسط يگان هاي اجرايي در يک هفته گذشته در اين شهرستان خبر داد و افزود: پليس نهاوند با در نظر گرفتن اولويت هاي شاخص در حوزه انواع جرايم و آسيب هاي اجتماعي و با تدوين طرح جامع عملياتي و انتظامي در اين راستا در يک هفته گذشته، با هدف افزايش سطح احساس امنيت عمومي و به منظور پيشگيري از جرايم و برخورد قانوني با معدود هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را با بهره گيري از توان و ظرفيت پليس هاي تخصصي در سطح شهرستان اجرا کرد.

وي تصريح کرد: از مهمترين نتايج اين طرح مي توان به کشف 32 فقره سرقت، 5 قبضه سلاح شکاري و مقادیری انواع مواد مخدر و توقيف 14 دستگاه موتورسيکلت و 12 دستگاه خودروي متخلف و مزاحم اشاره کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر با اشاره به اين که 80 نفر متهم در اين طرح و در حوزه هاي مختلف جرم شامل 19 سارق، 41 معتاد و خرده فروش مواد مخدر و 16 نفر در خصوص ساير جرايم دستگير شدند، گفت: پرونده هاي قضائي جداگانه اي تشکيل و در حال رسيدگي قانوني مي باشد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار