نمایشگاه توانمندهای‌ استان قم با حضور بیش از ۵۰ محله منتخب ‌و موسسات تخصصی محله محور در محل نمایشگاه دائمی استان قم گشایش یافت.
کد خبر: ۱۰۷۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ 06 November 2022

به گزارش تابناک قم، نمایشگاه دستاورد‌های محلات استان قم به همت سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) برپا و در این نمایشگاه ۵۵ محله منتخب استان قم در ۷۳ غرفه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مختلف خود را عرضه کرده‌اند که از ۹ آبان ماه به مدت ۵ روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ آماده بازدید هم استانی‌ها و به‌خصوص مسئولان، مدیران و مردم است.

این نمایشگاه اولین نمایشگاه با هدف معرفی دستاورد ها، ظرفیت‌ها و ویژگی‌های هویتی محلات استان قم است و هدف از بر پایی این نمایشگاه این است که توانمندی محلات مختلف استان به مسئولان معرفی شود تا مدیران استانی بتوانند با مدیران محلات ارتباط گرفته و در جهت کاهش مشکلات و آسیب‌های محلات استان قم از ظرفیت آنان بهره ببرند.

در این نمایشگاه ۵۵ محله منتخب استان قم در ۷۳ غرفه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مختلف خود را عرضه کرده اند که فعالیت بیشتر این محلات در زمینه‌های فرهنگی، اشتغال زایی، هویت بخشی محلات، محرومت زدایی، ارائه خدمات پزشکی، سبک زندگی، تحکیم خانواده و حمایت از خانواده معتادین به صورت تخصصی ارائه شده است.

این نمایشگاه با نام کامل محلات قم در امتداد دادگری (مقداد)، برای اولین بار در سطح کشور برگزار می‌شود و نخبگان، مسئولان، مدیران دستگاه ها، موسسات و تشکل‌ها ضمن بازدید از غرفه‌ها می‌توانند با غرفه داران و مدیران محله‌ها ارتباط بگیرند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار