مسوول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه: گفت: ۱۳ آبان روز ایستادگی نوجوانان و جوانان در مقابل خباثت‌های آمریکا و روز سیلی زدن به گوش دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۱۰۷۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ 04 November 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا حجت الاسلام «شمس‌الله جلیلیان» در آیین راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهرستان کنگاور، که از میدان سردار دل‌ها تا میدان امام این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ۱۳ آبان؛ یادآور تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، شهادت دانش‌آموزان مظلوم در ۱۳ آبان ۱۳۵۷، تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

وی افزود: فصل مشترک تمام این مناسبت ها، مداخله توطئه، خیانت، دشمنی و خباثت نظام سلطه علیه ملت ایران است.

مسوول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کرمانشاه در ادامه با طرح این سوال که دلیل و علت دشمنی با آمریکا و شعار مرگ بر آمریکا چیست؟ توضیح داد: برخی‌ها با ساده لوحی‌ها می‌گویند چرا این شعار را می‌دهید، آمریکای جنایتکار ۷۰ سال پیش در سال ۱۳۳۲ خباثت و دشمنی خود را در مقابل مردم ایران و مردم سالاری دینی و ملی شدن صنعت نفت نشان داده است.

حجت الاسلام جلیلیان با بیان اینکه آمریکا مخالف روی پای ایستادن ملت بزرگ ایران است، اظهار کرد: حمایت همه جانبه از صدام حسین، اقدام وحشیانه ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری و شهادت نزدیک به ۳۰۰ نفر از هموطنان، حمایت از جنبش‌های تجزیه طلب و گرو‌های تروریستی، حامی و پشتیبانی از منافقین که بیش از ۱۷ هزار نفر از دانشمندان، علما و خیلی از بزرگان کشور از جمله شهیدان مطهری و بهشتی و دانشمندان هسته‌ای را به شهادت رسیدند از جمله دلایل دشمنی ملت بزرگ ایران با آمریکا است.

او در خاتمه با تاکید بر اینکه حامیان اغتشاشات و تجزیه طلبان بدانند این تعداد اقلیت کف خیابانی که بسیاری از آن‌ها فریب خورده رسانه‌های بیگانه هستند، مردم ما محسوب نمی‌شوند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران همان‌هایی هستند که در تشییع حاج قاسم عزیر شرکت کردند و یا راهپیمایی با شکوه امروز را رقم زدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار