رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اعزام کاروان‌های سفیران کریمه به استان‌های تهران، اصفهان، لرستان، مازندران، سمنان و زنجان از امروز تا ۱۵ آبان‌ماه، گفت: حضور در بیمارستان‌ها، دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه و حضور در مناطق محروم مهم‌ترین فعالیت‌های سفیران است.
کد خبر: ۱۰۷۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ 03 November 2022

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام مهدی حسین‌زاده ، با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای رحلت شهادت‌گونه بانوی کرامت عنوان کرد: برای این مناسبت، کاروان‌های سفیران کریمه با محوریت شعار «در سایه سار کریمه؛ حجاب آرمان شهدای فاطمی» در ۶ استان تهران، اصفهان، لرستان، مازندران، سمنان و زنجان برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهندکرد.

رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه هر کاروان سفیران کریمه شامل سخنران، مداح و خادمان حامل پرچم متبرک حضرت معصومه (س) است، ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های سفیران کریمه در استان‌ها حضور در مجالس عزاداری مساجد و حسینیه ها، حضور در مراسم حاشیه شهر‌ها و مناطق محروم به همراه پرچم متبرک حرم مطهر بانوی کرامت و توزیع متبرکات فاطمی در میان مردم است.

حجت الاسلام حسین زاده افزود: حضور در بیمارستان‌ها، برنامه‌های رسانه‌ای و گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه از مهم‌ترین فعالیت‌های سفیران کریمه در استان‌ها است.

رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت  یادآورشد: سفیران کریمه از امروز ۱۱ آبان‌ماه از حرم مطهر بانوی کرامت اعزام می‌شوند و تا یکشنبه ۱۵ آبان ماه با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع در استان‌ها حضور خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار