مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۱۵ تن آرد خانه پز در راستای خدمت‌رسانی به روستاییان و کشاورزان این استان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۷۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ 02 November 2022

 مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۱۵ تن آرد خانه پز در راستای خدمت‌رسانی به روستاییان و کشاورزان این استان توزیع شده است.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی تعاون روستایی مسعود اکبری افزود: بر اساس وظایف محوله سازمان تعاون روستایی، شبکه تعاون در سطح شهر و روستاها اقدام به توزیع آرد و کالاهای اساسی می‌کند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان ادامه داد: شهرستان کبودرآهنگ با توزیع حدود ۶۰۰ تن بیشترین میزان توزیع آرد خانه پزی را در سطح استان به خود اختصاص داده است.

اکبری با بیان اینکه عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستاییان هستند اعلام کرد: خدمات رسانی به کشاورزان و روستاییان از مهمترین فعالیت‌های شبکه تعاونی روستایی استان همدان محسوب می‌شود.

وی، هدف از توزیع آرد بین روستاییان را ارائه خدمات بهتر و در راستای حمایت از روستاییان دانست و افزود: از مهمترین مزایای این اقدام تعاونی های روستایی، کاهش رفت و آمد روستاییان و صرفه جویی در وقت و هزینه است.

تولید و تامین ۷۰درصد بذر غلات استان همدان از سوی تعاونی ها

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: ۷۰ درصد بذر غلات استان همدان توسط اتحادیه تعاونی روستایی و تعاونی تولید استان همدان تولید و توزیع می شود.

اکبری اضافه کرد: اتحادیه تعاون روستایی استان همدان با تولید ۶ هزار تن بذر گندم و جو و اتحادیه تعاونی تولید با تولید سه هزار تن بذر در مجموع ۷۰درصد بذر مورد نیاز کشاورزان استان همدان را تامین می کنند.

وی ادامه داد: مجتمع انباری نهران اتحادیه تعاون روستایی استان همدان دارای سه ایستگاه بوجاری بذر برای تولید بذر گندم جو و کلزا است و در این مجتمع ۱۰ هزار تن ظرفیت انباری ایجاد شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان یادآور شد: اتحادیه تعاون روستایی امسال یک هزار و ۱۰۰ تن بذر کلزا برای کل کشور تولید کرده است که بیانگر توانمندی این اتحادیه در زمینه تولید بذر است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار