مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: میدان قلم مجهز به سنسور‌های نوری بوده و برای عبور خودرو‌های امدادی اولویت قائل شده است.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ 01 November 2022

به گزارش تابناک قم، حسین شعبان‌زاده اظهار کرد: هوشمندسازی تقاطع‌ها یکی از برنامه‌های مهم سازمان بوده و نخستین تقاطع در میدان قلم هوشمندسازی شده است.

او  تقاطع قلم را مجهز به سنسور‌های نوری دانست و ابراز کرد: این تقاطع برای عبور خودرو‌های امدادی نیز اولویت قائل شده و هوشمند است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم اجرای خط‌کشی عابران پیاده و طولی معابر را مطرح کرد و افزود: این خط‌کشی‌ها در چند نوبت در طول سال اجرا می‌شود و از پروژه‌های دائمی سازمان است.

او  از نصب پایه‌های دکوراتیو در سطح شهر خبر داد و گفت: پایه‌های دکوراتیو جدید طراحی‌شده که به‌زودی در تمام شهر نصب می‌شود و تا پایان سال در نقاط پرتردد رک‌های موتورسیکلت و سایبان نیز نصب می‌شود.

شعبان‌زاده تأمین پارکینگ را به‌عنوان یکی دیگر از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری یادآور شد و گفت: لکه‌های مشخص‌شده تا پایان سال به‌صورت موقت به‌عنوان پارکینگ عمومی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

او در ادامه به ساخت پیست دوچرخه‌سواری اشاره و تصریح کرد: این پیست به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر و عرض ۱۰۰ متر طراحی‌شده که متأسفانه چند سال به علت مشکلاتی اجرای آن به تعویق افتاد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از آغاز عملیات عمرانی پیست دوچرخه‌سواری خبر داد و افزود: عملیات عمرانی فاز نخست آن به مساحت ۹۰۰ متر آغازشده و به‌زودی آسفالت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار