آقای استاندار !عملکرد مدیرانت را رصد کن !!
رواج انتصاب مدیران غیر بومی در استانداری مازندران و بی توجهی به نخبگان و فرهیختگان غرب مازندران در انتصابات و همینطور نادیده گرفتن ظرفیت منحصر بفرد بانوان نشان از عدم آگاهی و رصد استاندار مازندران نسبت به مدیران متخصص در جای جای مازندران است.
کد خبر: ۱۰۷۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴ 25 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، روزمرگی بلای جان برخی مدیرانی است که فاقد تخصص در حوزه مربوطه هستند

مازندران یکپارچه شعار مسئولین استان مازندران بوده و اما در عمل در نقل و انتقالات مدیران از سوی استاندار مازندران شاهد بی عدالتی در انتصابات مدیران استانی از سرمایه های استانی غرب مازندران بودیم که در مصاحبه خبری روز گذشته دکتر شمس الدین حسینی، نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی نیز نسبت به آن انتقاد کرد.

رواج انتصاب مدیران غیر بومی در استانداری مازندران و بی توجهی به نخبگان و فرهیختگان غرب مازندران در انتصابات و همینطور نادیده گرفتن ظرفیت منحصر بفرد بانوان نشان از عدم آگاهی و رصد استاندار مازندران نسبت به مدیران متخصص در جای جای مازندران است.

مازندرانی که دیار علویان بوده و سرمایه های عظیمی در بخش های گردشگری، کشاورزی و صنعتی دارد، چشم انتظار توسعه و ریل گذاری در مسیر مطلوب و هدفمند بوده که روند آن نامطلوب است.

اما سوالم از استاندار مازندران اینست؟ با انتصاب برخی معاونین، مدیران کل و فرمانداران از سوی شما شاهد عملکرد بسیار ضعیف و نامطلوب و روزمرگی هستیم که سبب انتقادات گسترده و چالش شدید در حوزه مدیریتی شده است و اگر بر عملکرد برخی مدیران رصد کنید شایستگی مدیریت در مسند هایی که به آنان سپرده شده را ندارند‌‌.

دوران شعار گرایی و حرف درمانی از سوی برخی مدیران باید پایان پذیرد و جلسات بی حاصل و فاقد بازخورد که هیچ اثر مطلوبی ندارد پایان یافته و روند مدیریتی با کار میدانی و جهادی در مسیر تحول و توسعه قرار گیرد تا اثر دهی آن سبب رضایت مندی مردم شود.

 رسانه ها با پیگیری مطالبات مردمی و در راستای منافع عمومی با انتقاد از رویه موجود و همچنین ارائه راهکار به مسئولین قصد توسعه و تحول را دارند، اما برخی مدیران فاقد سواد رسانه ای بوده و ظرفیت یک خط مطلب انتقادی را ندارند و صرفا انتظار تعریف و تمجید از سوی رسانه ها را دارند که مایه تاسف است که ظلم بزرگی در حق جامعه است.

مسئولین زمان را غنیمت شمرده و با مدیریت تخصصی و حضور میدانی، گامهای مؤثری در راستای توسعه بردارند، تا مشکلات پیش روی که حاصل از عدم مطالبه گری مسئولین شهرستانی از مسئولین ملی و استانی در راستای تخصیص اعتبارات جهت اتمام پروژه های نیمه کاره و تقویت زیر ساخت ها بوده عملیاتی شود.

دولت و مجلس شورای اسلامی در راستای اشتغال، معیشت، مسکن و حل مشکلات اقتصادی با توجه به اینکه روز به روز سفره مردم کوچکتر میشود تدابیری بیاندیشند تا وضع کنونی بهبود پیدا کند‌.

خبرنگار بعنوان زبان گویای مردم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین وظیفه و رسالت مطالبه گری دارد و روند توسعه با مدیران جهادی و انقلابی که متخصص در امور اجرایی و مدیریتی بوده محقق خواهد شد.

ضعف مدیریتی و عدم تخصص برخی مدیران استانی و شهرستانی از جمله مواردی است که باید مورد توجه استاندار مازندران قرار بگیرد تا با رصد عملکرد بسیار ضعیف برخی مدیران عرصه مدیریتی را به مدیران متخصص و جهادی واگذار کنند.

در ماه های اخیر شاهد سفر مسئولین ملی و استانی به غرب استان مازندران و بویژه شهرستان رامسر بودیم، اما برخی مسئولین با هلی کوپتر به فرودگاه رامسر می آیند و با هواپیما رامسر را با نادیده گرفتن مشکلات و موانع موجود به تهران ترک می‌کنند و اینست ضعف ساختار مدیریتی و عدم مطالبه گری مطلوب مدیران شهرستانی!!!

رامسر تفریحگاه مسئولین ملی و استانی تلقی نشود و هر مسئولی اگر قصد خدمت به مردم را ندارد و ادامه دهنده راه شهدا نیست، با یک استعفا عرصه مدیریتی را به مدیران متخصص و جهادی واگذار کند.

مازندران ظرفیت ها و پتانسیل های خاص و منحصر بفردی در بخش های مختلف دارد، اما به چه میزان از آن بهره برداری شده است؟!

توصیه ام به استاندار مازندران اینست که برخی مدیران بوقلمون صفت و ناکار آمد که عرصه مدیریتی را با بی تدبیری تنزل داده اند را هر چه زودتر عزل و با رصد و آنالیز بهتری مدیران متخصص و جهادی را جهت توسعه هر چه بیشتر مازندران منصوب نماید.

امروز مردم ما که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند چشم انتظار توسعه و تحول در بخش های مختلف هستند که این امر با مدیرانی پا به کار و متخصص عملیاتی خواهد شد.

خبر جلال کمالی/ خبرنگار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار