تیم فوتبال بانوان سپاهان که تنها نماینده استان اصفهان در لیگ برتر است در هفته نخست لیگ برتر مقابل شهرداری سیرجان شکست خورد.
کد خبر: ۱۰۷۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸ 22 October 2022

شروع فصل تازه رقابتهای لیگ برتر فوتبال زنان باشگاههای کشور برای سپاهان با پیروزی آغاز نشد و سپاهانی ها در خانه بازی را با نتیجه۲ بر صفر به شهرداری سیرجان واگذار کردند.

در دومین  روز فصل جدید رقابتهای لیگ برتر فوتبال زنان باشگاههای کشور امروز (شنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱) پیگری شد، فولادمبارکه سپاهان در ورزشگاه باغ فردوس اصفهان شهرداری سیرجان بود که در پایان با نتیجه ۲ برصفر  شکست خورد.

در حالی که هفته نخست لیگ برترفوتبال زنان باشگاههای کشور روز گذشته جمعه ۲۹ مهرماه آغاز شده بود، دو دیدار دیگر نیز امروز پیگیری شد، در مهم ترین دیدار هفته نخست، دو مدعی در هفته نخست و در مقابل یکدیگر شروعی محتاطانه را در دستور کار خود قرار داده بودند، نیمه نخست در حالی که کیفیت خوبی را نداشت در تنها موقعیت به دست آمده و در حالی که مدافعان سپاهان به تصور آفساید ایستاده بودند مهاجمان شهرداری از این فرصت استفاده کرده و افسانه چترنور اولین گل این دیدار را در دقیقه ۱۶ وارد دروازه کودایی کرد، این نتیجه کمی فشار را بر روی تیم سپاهان که این فصل تغییرات زیادی را به خود دیده ایجاد کرد.

در ادامه در نیمه دوم با تغییراتی که دو سرمربی در ترکیب خود ایجاد کردند این سیرجانی ها بودند که از تک موقعیت نصف و نیمه به دست آمده خود استفاده کردند و شبنم بهشت گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا با نتیجه ۲ برصفر به پایان برسد.

در پایان این دیدار مربی تیم فوتبال زنان سپاهان معتقد بود با تغییراتی که در نفرات و تاکتیک تیم ایجاد شده، تیمش نیاز به زمان دارد تا به تیمی سرحال و آماده تبدیل شود.

سمیه شهبازی اظهارداشت: نیمه اول نیمه پایاپایی بود و گل بدی در دقایق ابتدایی دریافت کردیم. در بین دو نیمه صحبتهایی با بازیکنان انجام دادیم و در نیمه دوم بازی کاملا در اختیار ما بود. بهرحال تیمی که رو به جلو بازی می کند ممکن است در ضد حملات آسیب ببیند و روی همین بحث گل دوم را نیز دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان نیز گفت: در آینده الزامات جدی AFC تیمداری باشگاهها در فوتبال زنان است و این موجب می شود باشگاههای دیگری همچون سپاهان وارد فوتبال زنان شوند که موجب رشد و توسعه سطح حرفه ای فوتبال باشگاهی و ملی کشورمان خواهد شد.

مریم جهان نجاتی عنوان کرد: تیم شهرداری سیرجان از سال ۱۳۹۳ وارد لیگ برتر شده و از سال ۱۳۹۴ تا کنون همواره صاحب سکو بوده است و تیمی که این چنین است  صد در صد برنامه قهرمانی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار