سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته دوچرخه سواری دختران در بخش تیمی با قهرمانی آذربایجان شرقی خاتمه یافت.
کد خبر: ۱۰۷۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷ 20 October 2022

به گزارش تابناک تبریز، سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته دوچرخه سواری دختران در بخش تیمی با قهرمانی آذربایجان شرقی خاتمه یافت.

به گزارش ایرنا، سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته دوچرخه سواری دختران با حضور ۵۹ رکابزن دختر از ۲۳ استان کشور به مدت ۲ روز و در چهار رشته (۲۰۰ متر، ۲ هزار متر، مسیر کوهستان و دور حذفی) در تبریز برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها تیم دوچرخه سواری دختران آذربایجان شرقی با ۳۱۰ امتیاز و با اختلاف زیاد توانست در مجموع تیمی قهرمان شود. 

به گزارش ایرنا، رده تیمی استان در رشته های مختلف ورزشی استعدادهای برتر با قهرمانی دختران دوچرخه سوار از ۹ به ۳ ارتقا یافت.

رقابت پسران در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور ۲۹ و ۳۰ مهرماه سال جاری در تبریز برگزار می شود. 

سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور هشتم مهر ماه آغاز شد و در این دوره از مسابقات در ۲۸ رشته در ۲ بخش دختران و پسران به میزبانی استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد، مازندران، زنجان و همدان ۴۷۸۱ دختر و ۶۵۱۵ پسر حضور دارند.

در استان تهران رشته‌های تیراندازی، تیراندازی با کمان، شیرجه، واترپلو، اسکیت، وزنه‌برداری، گلف، کشتی آزاد و فرنگی و قایقرانی، در استان آذربایجان شرقی رشته‌های سه‌گانه و دوچرخه‌سواری، در استان اصفهان رشته‌های بسکتبال، بوکس، هندبال، تنیس روی میز و جودوی بانوان، در استان زنجان رشته سنگنوردی، در استان مازندران رشته‌های ژیمناستیک، والیبال و بدمینتون، در استان یزد رشته‌های شمشیربازی و هاکی و در استان همدان رشته ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :