رئیس جدید هیات شمشیربازی آذربایجان‌شرقی با رای اعضای مجمع انتخاباتی این هیات برگزیده شد.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲ 18 October 2022

به گزارش تابناک تبریز، مجمع انتخابی هیات شمشیربازی استان آذربایجان‌شرقی امروز (سه‌شنبه) با حضور سرپرست فدراسیون شمشیربازی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این مجمع، سیاوش رستگار با کسب ۱۳ رأی از ۱۸ رای ماخوذه، به عنوان رئیس هیات شمشیربازی آذربایجان‌شرقی برای ۴ سال آینده انتخاب و معرفی شد.

علیرضا پورسلمان، سرپرست فدراسیون شمشیربازی در آغاز این مجمع انتخاباتی اظهار داشت: شمشیربازی آذربایجان‌شرقی ظرفیت‌های بالایی دارد و چهار سال مدت کمی برای ارتقای این ظرفیت‌ها نیست که امیدوارم آقای رستگار از این مدتی که در اختیار دارد برای ارتقای رشته شمشیربازی استان استفاده کند.

پورسلمان به احیای لیگ شمشیربازی در استان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی این لیگ می‌تواند استعدادهای این رشته را نیز شکوفا کند و در این راستا باید از ظرفیت‌های آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و بسیج استفاده شود.

وی تاکید کرد: توجه به زیرساخت‌ها و هماهنگی به فدراسیون و اداره کل ورزش نیز نباید به دست فراموشی سپرده شود.

حبیب ستوده‌نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی نیز گفت: از همه افرادی برای احیا و ارتقای این رشته تلاش کرده و می‌کنند حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: مشکلات این رشته را پیگیری و کمبودهای شهرستان‌ها را جبران می‌کنیم چرا که معتقدیم ظرفیت‌های بسیاری در شهرستان‌ها در این رشته ورزشی وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از افتتاح کورت شمشیربازی شهر جدید سهند در شهرستان اسکو از طریق وبینار و با حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد و بیان داشت: برای احیای لیگ شمشیربازی و همچنین جام ستارخان برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا شاهد رشد این رشته ورزشی در استان باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :