نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه محور محله اسلامی است، عنوان کرد: نهادهای فرهنگی و اجرایی و قضایی باید به‌صورت جدی وارد میدان شوند‌، کار از حالت یافتن مسئله و برگزاری جلسات باید به سمت حل مشکلات پیش برود
کد خبر: ۱۰۷۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸ 12 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، آیت الله محمدی لائینی: شورای تحول محلات وظیفه تهیه مسائل یک محله و حل آن را بر عهده دارد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شورای تحول محلات وظیفه تهیه مسائل یک محله و حل آن را بر عهده دارد، نهادهای فرهنگی و اجرایی و قضایی باید به‌صورت جدی وارد میدان شوند‌. 

واکنش مثبت نماینده ولی فقیه مازندران به شورای تحول محلات  

به گزارش دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در همایش شورای تحول محلات استان با محوریت تحقق محله اسلامی، با اشاره به وظیفه این شورا، اظهار کرد: شورای تحول محلات مازندران وظیفه تهیه مسائل یک محله و حل آن را بر عهده دارد.

وی افزود: همکاری شورای تحول محلات با شورای اسلامی یک موضوع است، موضوع دیگر مشکلات آب، برق، دام و غیره در همه محلات و روستاها وجود دارد و ربطی به مشکلات دینی و اسلامی ندارد.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره سخت‌گیری‌های بابت ساخت مسکن در روستاها توسط افراد بومی، تاکید کرد: در کنارش شاهد رشد ویلاهای لاکچری هستیم و مشخص نیست چگونه از امتیازات آب، برق و گاز بهره‌مند شدند، این موضوع هم مسئله‌ای دینی نیست، ولی برخی به ترویج بی‌حجابی، سگ پروری و غیره می‌پردازند که رفتاری غیردینی و غیراسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه محور محله اسلامی است، عنوان کرد: نهادهای فرهنگی و اجرایی و قضایی باید به‌صورت جدی وارد میدان شوند‌، کار از حالت یافتن مسئله و برگزاری جلسات باید به سمت حل مشکلات پیش برود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مازندران دارای دو محله استانی همچون دریا و جنگل است، اصلاح و بهره‌برداری از این دو محله بزرگ به‌همراه موازین ارزشی و دینی متناسب با فلسفه انقلاب اسلامی ضرورت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار