سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، از آغاز به کار طرح «چله بهشت» در راستای کنگره ملی شهدای قم خبر داد و گفت: مراسم‌ بزرگداشت ۴۰ شهید به مدت ۴۰ روز تا اجلاسیه اصلی کنگره در مساجد، مدارس و هیئات مذهبی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ 10 October 2022

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد در حاشیه رونمایی از پوستر طرح «چله بهشت» عنوان کرد: این طرح یکی از اقداماتی است که در راستای گسترش مفهوم ایثار و شهادت بین شهروندان و آشنا شدن آنها با کنگره ملی شهدای استان قم انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در این طرح، مراسم‌های بزرگداشت ۴۰ شهید سرافراز استان قم به مدت ۴۰ روز تا اجلاسیه اصلی کنگره ملی شهدای استان قم در مساجد، مدارس و هیئات مذهبی استان با عنوان طرح «چله بهشت» برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: هر مجموعه می‌تواند در این طرح برنامه‌هایی همچون یادواره شهید، شب شعر، بیان وصیتنامه شهید، ختم قرآن کریم برای شهید، مجالس روضه و مرثیه سرایی به نام شهید، روایتگری و اجرای گروه سرود و... را برگزار کند.

وی بیان کرد: امیداوریم با این طرح که از امروز به مدت ۴۰ روز تا برگزاری اجلاسیه اصلی کنگره ملی شهدای استان قم اجرا می‌شود، یک برانگیختگی در سطح استان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت بگیرد.

همچنین از پوستر طرح «چله بهشت» با حضور سردار محمدرضا موحد دبیرکل کنگره و فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع)، علی‌اکبر خوش‌گفتار مقدم رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم و جمعی از اعضای ستاد کنگره رونمایی شد

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار