استاندار مرکزی گفت: عملکرد شهرداری‌های استان در حوزه ترافیکی رضایت بخش نیست و این بخش باید به وظایف خود به خوبی عمل کند.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶ 09 October 2022

 به گزارش تابناک مرکزی فرزاد مخلص الائمه در نخستین همایش قربانیان و مصدومین ترافیکی و نمونه‌های ترافیکی استان مرکزی در اراک افزود: شهرداری‌ها منابع مالی خوبی دارند که این اعتبارات بیش از منابع عمران در اختیار دولت است و باید بخشی از آن برای صیانت از جان و اموال مردم هزینه شود.

وی بیان کرد: کاهش میزان تصادفات و کشته شدگان ناشی از این حوادث، مطالبه مردم و رهبر معظم انقلاب است و عوامل متعددی از جمله انسانی، فیزیکی، جاده‌ای منجر به تصافات می شود که باعث شده وضعیت مطلوبی در جامعه و استان مرکزی نداشته باشیم.

استاندار مرکزی ادامه داد: در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مرکزی، اعتبارات خوبی برای رفع نقاط حادثه خیز، تجهیز معابر و محورها به سیستم های پایش و ترمیم مسیرهای اصلی و ارتباطی در نظر گرفته شد و با تامین بخشی از منابع، کار با جدیت آغاز شده است.

مخلص الائمه اظهار داشت: کاری که از ابتدای امسال تاکنون در حوزه جاده‌های استان مرکزی صورت گرفته، بسیار فراتر از چند سال گذشته است اما باید اولویت بندی مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در خسارات مالی، جانی و معنوی مسئول هستند و باید همه توان خود را در راستای کاهش حوادث رانندگی و خروج استان مرکزی از این وضعیت بکار گیرند.

استاندار مرکزی، در بخش دیگری از سخنانش با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره حدود ۱۴ هزار شهید نیروی انتظامی گفت: شهدای نیروی انتظامی سند پرافتخاری برای اثبات این است که فراجا در حفظ و حراست از نظم و امنیت کشور و مردم عظم راسخ دارد و با جان خود از مهمترین مقوله اجتماعی در زندگی مردم صیانت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار