امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان کرد : چرا استکبار جهانی دنبال ما امنی در کشور ماست؟ آنها احساس می‌کنند که ایران اسلامی در حال پیشرفت به سوی قدرت همه جانبه است و آنها این موضع را نمی‌توانند تحمل کنند. داشت :
کد خبر: ۱۰۷۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶ 08 October 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار مطرح کرد : آمریکایی‌ها مانند مار زخمی هستند که قدرت رویارویی مستقیم با ما را ندارند و از این رو منفعلانه از طرق فضای مجازی با فریب و تزویر با دروغ پراکنی و فریب افرادی که تحت تأثیر تبلیغات آنها قرار می‌گیرد، به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند اما این ملت و نظام ایستاده و مقاومت می‌کنند و همواره خاری در چشم آنان هستند.

وی گفت : دشمن دشمن است و این وظیفه والدین، آموزش و پرورش، اساتید دانشگاه و حوزه است که ارزش‌های اسلامی و انقلاب را تبیین کنند و نقشه‌های دشمن را برای نسل جوان تبیین کنند.

امام جمعه ایلام ادامه داد : برای استکبار جهانی و شیطان بزرگ، بحث انسانیت، منطق، قانون و حقوق بشر و حقوق شهروندان دیگر در نزد آنها معنایی ندارد، انقلاب اسلامی بیشترین ضربه را به آنها وارد کرده است و پیروزی انقلاب اسلامی مبانی لیبرالیسم را به هم ریخت، انقلاب اسلامی همینه کدخدایی آمریکا را بر جهان به هم ریخته است.

وی بیان کرد : حضور مقام معظم رهبری در یازدهم مهرماه در مراسم مشترک دانش آموختگان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، پاسخ دندان شکنی به یاوره گویی های استکبار جهانی بود و اقتدار نیروهای مسلح را در سطح جهان به نمایش گذاشت.

وی حاطرنشان کرد : غیر از آمریکا و اسرائیل چه کسی از کشته شدن مسلمانان یمنی و مسلمانان افغانستان، عراق و سوریه بهره می‌برد، اگر پیروان اسلام زیر پرچم «لا اله الا الله و محمدا رسول الله» قرار بگیرند، نه تنها مغلوب استکبار جهانی نخواهند شد بلکه می‌توانند برای دشمنان اسلام تصمیم ساز و بر آنها سیادت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار