امام جمعه دهدشت با بیان این که آموزش و پرورش کهگیلویه با بیست هزار دانش‌آموز در مهرماه رها شده است گفت: آموزش و پرورش را این قدر سیاسی نکنید، مگر قحط‌الرجال است؟ یعنی از بین ۱۹۰۰ معلم در دهدشت یک نفر پیدا نمی‌شود این مسئولیت را به او سپرد؟!.
کد خبر: ۱۰۷۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲ 07 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت بهترین توشه برای انسان را تقوا عنوان و اظهار کرد: تقوا را نجات و کلید عبور به بهشت است.
امام جمعه دهدشت یکی از مصادیق و بهترین مراتب صله رحم را عیادت از بیمار عنوان و تصریح کرد: قدم برداشتن به سوی آدم بیمار عبادت است.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر به تشریح برخی سخنان رهبر معظم انقلاب در چند روز اخیر در خصوص اتفاقات کشور پرداخت و گفت: علی‌رغم تمام توطئه‌های دشمنان و جنگ رسانه‌ای متعدد و ایجاد شبهه در سلامتی رهبر معظم انقلاب، اما حضرت آقا مثل همیشه با اقتدار و به عنوان یک ولی جهانی و یک حکیم دانا آمدند و بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کردند.
امام جمعه دهدشت هدف دشمن را ایران عزتمند، پایدار و قوی عنوان و بیان کرد: پشت پرده این‌ها آمریکا و صهیونیست‌ها و گاوهای شیرده آن‌ها در منطقه است.
وی کشف حجاب اصلی این آشوب و فتنه‌ها را کشف حجاب از چهره خواص عنوان و افزود: خیلی از خواص در این آشوب‌ها نشان دادند که سرباز جبهه استکبار هستند.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به موضع گرفتن برخی سلبریتی‌ها و بازیکنان گفت: این فیک‌های مجازی عددی نیستند، از این‌ها فراوان و بزرگ‌تر بودند و کاری از پیش نبردند، منتها همه سلبریتی‌ها و ورزشکاران ما اینگونه نیستند، ورزشکار ما آن بانویی است که با حجاب اسلامی خود بر سکوهای دنیا با افتخار می‌ایستد و افتخار آفرینی‌ می‌کند.
وی بیان کرد: امروز مستندات به ما می‌گوید ایران قوی خار چشم دشمنان و رژیم‌های یاغی آمریکا، اسرائیل و انگلیس است، مجدد و مکرر می‌گوییم این امت حزب‌الله است و ما عهد بستیم این انقلاب را به انقلاب حضرت بقیة‌الله متصل کنیم و در این راه کوتاه نخواهیم آمد و شما را باز پشیمان خواهیم کرد.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: آن چیزی که مهم است همزمان با شکست نقشه شوم دشمن و تودهنی ملت ایران، باید سر مار را آن سوی مرزها کوبید.
وی اظهار کرد: ما با بانیان این اغتشاشات حسابی داریم که تسویه خواهیم کرد بایستند و تماشا کنند، صدای لعنت‌کردن همدیگرشان را از تل‌آویو، ریاض و آمریکا به زودی خواهید شنید.
امام جمعه دهدشت خطاب به کردستان عراق گفت: شما به ما بدهکاری تاریخی دارید، ما از باب حکومت اسلامی شما را کمک کردیم ولی این نمکدان شکستن شما را فراموش نمی‌کنیم. تا زمانی رژیم استکباری از این منطقه خارج نشوند این موشک‌باران ادامه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود ضمن تبریک هفته فراجا، خطاب به پرسنل این نهاد گفت: ای سبزپوشان سفیددل این سنگردارهای همیشه بیدار، آرامش شهرمان نشان از سبزی یاد و نام شماست، شما مشت در مشت در برابر طاغوت و بیداد و ستم ایستادید و بر پیکره سیاه ظلم تیر و تبر آورده‌اید.
وی افزود: ما نیروی انتظامی را حمایت می‌کنیم و اینکه دشمن با شما دشمنی می‌کند سند افتخار است، بیدار و هوشیار باشید، دشمن تاکنون غلطی نکرد و از این به بعد هم غلطی نمی‌کند.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این که سکوت ما در بیان مباحث به منزله عدم توجه نیست، برخی مباحث در استان و شهرستان را نگران‌کننده عنوان و اظهار کرد: بیست هزار دانش‌آموز و ۱۹۰۰ معلم در آموزش و پرورش کهگیلویه رها شده هستند، آقایان تصمیم‌گیر، تصمیم‌ساز و جلسات شبانه‌بگیر کی می‌خواهید به فکر آموزش و پرورش این شهر باشید.
امام جمعه دهدشت گفت: چرا آموزش و پرورش را سیاسی می‌کنید که خروجی آن بشود حضور این‌همه دانش‌آموز در اغتشاشات؟ آموزش و پرورش را این قدر سیاسی نکنید، مگر قحط‌الرجال است؟ یعنی از بین ۱۹۰۰ معلم در دهدشت یک نفر پیدا نمی‌شود این مسئولیت را به او سپرد؟!.
وی با بیان این که معلم، کارمند و خانواده تکلیف خود را نمی‌داند خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: آقای مدیرکل تکلیف شما چیست؟ این زشت است معاون اداره کل شما بیاید سرپرست آموزش و پرورش این شهر شود، مگر معلم، نخبه‌ای در این شهرستان نیست؟ البته هست اما مراد شما نیست؟. 
وحدانی‌فر افزود: کجای این کشور در بحث بازگشایی مدارس، آموزش و پرورش آن مسئول ندارد؟.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که صبر هم اندازه‌‌ای دارد گفت: آقایان اگر تکلیف را مشخص نکنند با مردم واضح صحبت خواهم کرد، می‌گذارم تکلیف را مشخص کنید، این‌‌ها؛ آن‌هایی بودند که می‌شد بیان کنم، نمی‌شد‌هایی هم هست که ممکن است به آن‌ها هم برسم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار