اکنون تمام نگاه ها به دایره طلایی مستقر در بلگراد برای موفقیت آزادکاران معطوف شده تا علاوه بر جبران شکست کشتی فرنگی، بار دیگر با مدال های رنگارنگ با برانگیختن غرور و غیرت ایرانی، قلب میلیون ها مشتاق کشتی این دیار را با اهتزار پرچم ایران شاد کنند
کد خبر: ۱۰۶۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴ 16 September 2022

والدین پهلوانان حسن یزدانی، امیرحسین زارع، محمد نخودی و کامران قاسمپور ملی پوشان آزادکار حاضر در مسابقات جهانی بلگراد در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا مرکز مازندران از اقشار مختلف مردم خواستند برای موفقیت فرزندان ایران در این دوره از رقابت‌ها دعا کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پس از ناکامی فرنگی کاران ملی پوش کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ کشور صربستان با آغاز مسابقات کشتی آزاد اکنون تمام نگاه ها به دایره طلایی  مستقر در بلگراد برای موفقیت آزادکاران معطوف شده تا علاوه بر جبران شکست کشتی فرنگی، بار دیگر با مدال های رنگارنگ با برانگیختن غرور و غیرت ایرانی، قلب میلیون ها  مشتاق کشتی این دیار را با اهتزار پرچم سه رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاد کنند.

در این بین مازندران امسال همانند ادوار گذشته برگزاری مسابقات کشتی آزاد جهان و المپیک سهم قابل توجهی را در اعضای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی بلگراد دارد و رضا اطری، رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی، کامران قاسمپور، حسن یزدانی، محمدحسین محمدیان، امیرحسین زارع و محمد نخودی نمایندگان شایسته دیار علویان در این رقابت ها هستند.

پارسال که برای نخستین بار در تاریخ کشتی ایران هشت وزن تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در اختیار آزادکاران یک استان قرار گرفت، بسیاری از کشتی‌دوستان مازندرانی امیدوار شدند که این روند درخشش آزادکاران اهل استان‌شان ادامه یابد و اکنون پس از یک سال همان اتفاق با وجود تعیین کردن فیلترهای متعدد تکرار شد.

 از جمع این هشت آزادکار مازندرانی، ۶ نفرشان پارسال نیز در مسابقات قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱ حضور داشتند و روی تشک رفتند.  حالا هشت آزادکار آماده مازندرانی که چهار نفرشان اهل پایتخت کشتی ایران یعنی جویبار هستند، دوباره فرصت دارند که در آوردگاه جهانی برای ایران افتخار کسب کنند و پرچم ایران را به اهتزاز در آورند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار