معتقدم عملکرد آزادکاران کشورمان به مراتب بهتر از تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی صربستان خواهد بود و باتوجه به سابقه کسب مدال‌های جهانی ملی پوشان در دوره‌های گذشته، به طور قطع می‌توانند در این مسابقات هم جزو بهترین‌ها باشند
کد خبر: ۱۰۶۷۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ 13 September 2022

به گزارش تابناک مازندران از ایرنا، قهرمان مسابقات کشتی آزاد جام‌جهانی ۲۰۱۲ باکو گفت:

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در مسابقات جهانی بلگراد، تلفیق تجربه و انگیزه است که به طور قطع منجر به کسب بهترین نتیجه خواهد شد.

محمدحسین سلطانی روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی نفرات تیم ملی تجربه حضور در میادین مهم بین المللی و کسب مدال را دارند و هر ۱۰ نفر از جمله بهترین‌های کشتی کشور هستند.

وی افزود: معتقدم عملکرد آزادکاران کشورمان به مراتب بهتر از تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی صربستان خواهد بود و باتوجه به سابقه کسب مدال‌های جهانی ملی پوشان در دوره‌های گذشته، به طور قطع می‌توانند در این مسابقات هم جزو بهترین‌ها باشند.

سلطانی گفت: حسن یزدانی، کامران قاسم پور، امیرحسین زارع، محمدحسین محمدیان، رحمان عموزاد، یونس امامی، علیرضا سرلک و البته رضا اطری همگی از کشتی گیران با سابقه، دارای انگیزه و توانمند هستند که توان و انگیزه لازم برای کسب مدال در این مسابقات را دارند 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار