یک دوره مسابقه مینی گلف ویژه کارکنان دولت در استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰ 10 September 2022

به گزارش روابط عمومی هیئت گلف استان یزد، در راستای تکریم هفته دولت و با هدف توسعه فعالیت های ورزشی، یک دوره مسابقه مینی گلف با حضور بانشاط کارکنان دستگاه های اجرایی استان در محل مجموعه ورزشی صالح برگزار شد.
"سعیده عزیزی" سرپرست هیئت گلف استان با اشاره به استقبال خوب کارکنان دولت از این رویداد ورزشی، برگزاری این گونه مسابقات را منطبق با تقویم ورزشی هیئت دانست و افزود: برپایی مسابقات مینی گلف در مناسبت های مختلف و با هدف توسعه و شناخت بیشتر جامعه از این ورزش مفرح خانوادگی در دستور کار این هیئت قرار دارد.

وی با اشاره به ثبت نام اولیه تعداد زیادی از کارمندان دولت در این مسابقات خاطرنشان کرد: استقبال خوب مشتاقان این رشته ورزشی، زمینه ساز رشد و تعالی ورزش مینی گلف در استان خواهد بود.

"حمیدرضا پورسلمان" رئیس هیئت گلف شهرستان یزد نیز با اشاره به کیفیت بالای این دوره از مسابقات به لحاظ کمی و کیفی تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ارتقا سطح ورزش مینی گلف در استان، استعدادیابی و ترغیب علاقمندان به یادگیری و بازآموزی قواعد و قوانین مینی گلف در بین ورزشکاران می باشد و تلاش ما در مجموعه گلف استان بر این اصل استوار است.

وی در خصوص تعداد شرکت کنندگان تصریح کرد: تعداد 37 ورزشکار علاقمند به گلف در این دوره به رقابت پرداختند که در پایان امیرحسین ایزدی به مقام اول این مسابقات دست یافت، یوسف یاوری دوم شد و رتبه سوم نیز به سجاد پورسلمانی رسید.

پورسلمان با اشاره به حضور خانوادگی ورزشکاران در این مسابقات گفت: ورزش جذاب و مفرح مینی گلف، خانواده ها را به سمت این ورزش می کشاند وما در این دوره از مسابقات شاهد حضور پررنگ خانواده ورزشکاران بودیم که به لحاظ کمی و کیفی تاثیر بسزایی در مسابقات داشت و با همین نگاه، جایزه ویژه ای به "آیدین چراغی نیک" کم سن و سال ترین ورزشکار شرکت کننده در این دوره از مسابقات اختصاص یافت.

گفتنی است جوایز نفرات برتر با حضور "هاشمی" معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان، "ساده" رئیس تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و "میرجلیلی" سرپرست کمیته مینی گلف استان به شرکت کنندگان اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار