فرمانده انتظامی اردکان از شناسایی و انهدام یک باند اخاذی که با تهدید انتشار تصاویر شخصی افراد اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کردند، در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸ 07 September 2022

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ اکبر شفیعی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی اعلام شکایت مبنی فردی مبنی بر این‌که افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان اخاذی و کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و انجام تحقیقات از مالباخته در این پرونده، موفق به شناسایی اعضای یک باند اخاذی شدند.

فرمانده انتظامی اردکان با اشاره به دستگیری متهمان به اخاذی و کلاهبرداری، گفت: برابر تحقیقات پلیس متهمان پس طرح دوستی و جلب اعتماد شاکی با ورود به حریم خصوصی افراد، تهیه فیلم و عکس شخصی آنان با تهدید انتشار تصاویر در فضای مجازی از قربانیان خود اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می‌کردند.

شفیعی با اشاره به این‌که در این عملیات سه متهم شامل دو مرد و یک زن دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های بعمل آمده به تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از مالباختگان اعتراف کردند.

سرهنگ شفیعی در پایان با بیان این‌که متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که باعث سلب آسایش شهروندان شوند برابر قانون رفتار خواهد کرد و اجازه جولان به هنجارشکنان و کلاهبرداران را نمی‌دهد.

منبع: فارس
برچسب ها: انهدام ، اردکان ، اخاذی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار