مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از برقراری ۸۴ پرواز در مسیر اصفهان به نجف و بالعکس در ایام اربعین خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ 04 September 2022

 ابوذر ضیایی افزود: بازه زمانی پروازهای اربعین امسال در فرودگاه اصفهان از پانزدهم تا سی‌ام شهریور جاری در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از مجموع ۶۰ هزار زائر پیش بینی شده برای اعزام هوایی از کشور ایران به عتبات، بیش از چهار هزار زائر ثبت نام شده در سامانه "سماح" تا به این لحظه، مرز هوایی اصفهان را برای عزیمت خود به نجف اشرف انتخاب کرده‌اند.

مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان، قیمت مُصوب بلیت پروازهای رفت و برگشت اصفهان به نجف را ۶ میلیون تومان اعلام کرد.

وی از زائران خواست با توجه به عدم فروش بلیت در فرودگاه و بمنظور برقراری نظم در ترمینال پرواز و تسریع در خدمت رسانی، اقدام به تهیه بلیت از سایت رسمی شرکت‌های هواپیمایی کنند و با در دست داشتن کارت واکسیناسیون دیجیتال و یا تست منفی pcr با تاریخ انقضای حداکثر ۷۲ ساعت، در فرودگاه اصفهان حاضر شوند.

ضیایی از برپایی موکب موسوم به"شهید بهشتی" در فرودگاه اصفهان برای پذیرایی از زائران و استقبال‌کنندگان در این ایام خبر داد و با تاکید بر تکریم زائران اباعبدالله‌الحسین(ع)، اطلاع رسانی به موقع به آنها و حضور حداکثری و کارآمد پرسنل خدمت‌رسان را خواستار شد.

به گزارش ایرنا، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۲۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار