از دوم شهریور تا امروز ۱۱ هزار و ۵۲۰ دقیقه طرح آبرسانی به همدان، روی آنتن زنده مرکز همدان انعکاس داشته است.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴ 31 August 2022
شمارش معکوس تکمیل طرح آبرسانی به همدان با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان، توانسته است این روز‌ها بخشی از کمبود آب در همدان را جبران کند.
 
 
 
تلاش شبانه روزی جهاد گران عرصه اطلاع رسانی در رسانه ملی
سرپرست صداو سیمای مرکز همدان در گفتگو با خبرنگار تابناک همدان،  با بیان اینکه آنگونه که مسئولان میگویند هم اکنون کار در بخش نخست این طرح با پیشرفت ۹۸ درصدی رو به اتمام است، اظهار داشت:  این طرح به طول ۱۴۵ کیلومتر و در سه بخش در حال اجراست.

به گفته کیوان الوندی، صدا و سیمای مرکز همدان با هدف اطلاع رسانی شفاف برای شهروندان، مراحل اجرای این طرح به صورت ۲۴ ساعته و زنده روی آنتن برده است.
 
این مقام مسئول اشار کرد: این مرکز با تعیین سه شیفت و اختصاص سه گروه کامل تهیه کننده، تصویر بردار ودستیار، از دوم شهریور تا امروز نهم شهریور ۱۱ هزار و ۵۲۰ دقیقه، شبانه روزی عملیات اجرایی لوله گذاری و آبرسانی به شهر همدان را به همت همکاران معاونت سیما، زنده پخش کرده است تا آنان تمام این مراحل اجرایی را از گیرنده‌های خود دریافت کنند.
 
 
 
تلاش شبانه روزی جهاد گران عرصه اطلاع رسانی در رسانه ملی

الوندی اشاره کرد: رادیو همدان نیز برای شهروندانی که دسترسی مستقیم به تلویزیون ندارند با تهیه برنامه‌های ویژه ۲۱۰ دقیقه به مراحل پیشرفت طرح آب رسانی اختصاص داده است.

وی افزود: از دوم شهریور نیزدر خبر‌های نیمروزی، عصرگاهی و شبانگاهی ۲۴۵ دقیقه به خبر و گزارش‌های طرح آبرسانی و وضعیت مردم و مناطق مختلف شهر اختصاص داده شده است.
 
 
 
تلاش شبانه روزی جهاد گران عرصه اطلاع رسانی در رسانه ملی
لازم به یادآوری است: سخنگوی صنعت آب استان همدان دیروز در گفتگو خبری نیم روزی مرکز همدان گفت: با دستور وزیر نیرو و در صورت اجرای سریع عملیات انتقال آب از سد تالوار، این طرح ۲۰ شهریور به بهره برداری خواهد رسید.

حمید عزیزی متواضع  افزود: با توجه به خارج شدن سد اکباتان از مدار توزیع گفت: در حال حاظر از دو مسیر آق حصار و خالق وردی آب به شبکه توزیع تزریق میشود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار