مسئول قرارگاه جهادی علم الهدی شهرستان میبد از برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه‌های این شهرستان در منطقه هادی آباد شهرستان خاتم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ 29 August 2022

«حسین رعیت ابراهیم آبادی» در این باره تصریح کرد: شاکله اصلی این گروه را دانشجویان دانشگاه‌های میبد تشکیل می‌دهند. که از ۶۸ نفر جهادگر، ۳۶ نفر خانم و ۳۲ نفر نیز دانشجویان آقا هستند و البته تعدادی از جهادگران دانش‌آموز نیز در این اردو ما را همراهی می‌کنند.

وی در مورد عمده فعالیت‌های این اردوی جهادی نیز اضافه کرد: وظیفه هر کدام از دانشجویان به تفکیک مشخص و در پنج کارگروه شامل دانشگاه پرستاری(پایش سلامت)، دانشگاه میبد(عمرانی و فرهنگی)، دانشکده علوم قرآنی(احکام و فرهنگی)، دانشکده فنی خواهران( آموزش، اشتغال و کارآفرینی) تقسیم شده است.

این جهادگر بسیجی عنوان کرد : بسیج دانشجویی و بسیج سازندگی در بحث خدمات رسانی و محرومیت زدایی یک هدف را دنبال می کنند به طوری که دانشجویان دانشگاه‌های سراسر شهرستان میبد بر این باوریم که تنها با کار جهادی می‌شود بسیاری از گره‌ها و مشکلات کشور و مناطق محروم را باز و رفع کرد.

«مهدی جعفری» مسئول کارگروه مشاوره تخصصی روانشناسی در این اردوی جهادی نیز اظهار کرد: ۱۰ نفر از بهترین متخصصان روانشناسی استان را تحت عنوان کارگروه مشاوران رضوی به شهرستان خاتم و مروست دعوت کردیم تا در شاخه‌های مختلف از جمله سبک زندگی ، مشاوره فردی، کودک ، طلاق و اعتیاد جلساتی را برگزار کنند.

وی افزود: منطقه هادی آباد هرات از مناطق کم برخوردار در استان محسوب می‌شود و نگاه ویژه مسئولان را می‌طلبد ولی در عین حال گروه‌های جهادی شهرستان در مدت یک هفته، فعالیت‌های چشم گیری انجام دادند که از جمله آنها می‌توان ساخت کامل تعدادی حمام و سرویس بهداشتی عنوان کرد.

جعفری در این رابطه اضافه کرد: با پولی که از طرف خیرین جمع آوری شد، مقادیری کاشی خریداری شده و از قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی استان نیز خودرو برای تسریع در روند کار تحویل گردیده است.

این جهادگر بسیجی در پایان نیز عنوان کرد: یکی از اهداف ما ایجاد گفتمان جهادی بین آحاد جامعه است کما اینکه هم‌اکنون نیز در حین انجام کار، خانواده‌ها نیز ضمن فراهم آوردن مصالح، خود پا به پای گروه‌های جهادی فعالیت می‌کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: جهادگر ، میبد ، اردو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار