سخنگوی صنعت آب در استان همدان:
سخنگوی صنعت آب در استان همدان با اعلام این خبر که در شبانه روز گذشته گزارشی مبنی بر قطعی کامل آب در هیچ بخشی از شهر همدان نداشتیم،گفت: کاهش فشار در شبکه ، منطبق با برنامه اعلامی در حال اعمال می باشد .
کد خبر: ۱۰۶۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳ 28 August 2022

سخنگوی صنعت آب در استان همدان با اعلام این خبر که در شبانه روز گذشته گزارشی مبنی بر قطعی کامل آب در هیچ بخشی از شهر همدان نداشتیم،گفت: کاهش فشار در شبکه ، منطبق با برنامه اعلامی در حال اعمال می باشد .

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی آبفای استان همدان، حمید عزیزی متواضع ضمن ارائه گزارشی در خصوص مجموعه اقدامات انجام شده در ایجاد خط اضطراری انتقال آب از سد تالوار گفت: خوشبختانه لوله گذاری این خط در حال حاضر در محدوده شهر جورقان در حال انجام است واز مجموع 16 کیلومتر خط انتقال تاکنون 14.5کیلومتر حفاری و 7.6 کیلومتر نیز لوله گذاری انجام شده ضمن اینکه 12 کیلومتر لوله نیز به کارگاه منتقل شده است.

وی با اذعان به اینکه در حال حاضر همکاران ما درشش جبهه کاری به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند،عنوان کرد: تلاش می کنیم تا بر اساس وعده ای که به مردم عزیز همدان داده شده آب را در زمان مقرر به ایستگاه پمپاژ سد آبشینه برسانیم.

سخنگوی صنعت آب همچنین ضمن اشاره به مجموعه اقدات انجام شده در سایت آق حصار گفت: علاوه بر حفاری ، تجهیز و انتقال آب 6 حلقه چاه این منطقه به شهر همدان ،پس از حفاری دو حلقه چاه جدید در این سایت . تجهیز یک حلقه چاه جدید به اتمام رسیده که به احتمال زیاد این چاه فردا وارد مدار بهره برداری خواهد شد .ضمن اینکه یک حلقه چاه دیگر نیز به محض تجهیز ظرف دو تا سه روز آینده وارد مدار بهره برداری می شود.

وی در خصوص انتقال آب از چاههای کشاورزی نیز توضیح داد: در بخش چاه های کشاورزی نیز تا کنون 38 حلقه چاه به شبکه متصل شده که از این تعداد 28 حلقه وارد مدار بهره برداری و 10 حلقه نیز در حال اتصال است .

حمید عزیزی متواضع در خصوص آبرسانی تانکری نیز گفت:در بخش آبرسانی تانکری روز گذشته همکاران ما موفق شدند در قالب 151 سرویس معادل یک میلیون و 619 هزار لیتر آب را در سطح شهر به مناطقی پایش شده از طریق مرکز 122 انتقال دهند.

وی افزود: تا ساعت 14 امروز نیز 64 سرویس معادل 600 هزار لیتر آب شرب تانکری در میان مردم شهر همدان توزیع شد.

وی همچنین اعلام کرد: از بیستم مرداد ماه تاکنون 120 هزار تماس مردمی با مرکز 122 به ثبت رسیده که از این تعداد 58 هزار تماس از طریق پیام گویای ضبط شده در سیستم راهنمایی شده اند .

وی در خصوص وضعیت توزیع آب درشبکه توزیع آب نیز عنوان کرد: با تزریق آبهای جدید به شبکه و نیز به دلیل استفاده بهینه مشترکین از آب موجود، علاوه بر رفع مشکلات حادمناطق دچار کسری آب در حال حاضر با افزایش ارتفاع آب در مخازن ذخیره ، در بخش هایی از شهر طبقات بالا نیز با فشار مناسب از این نعمت الهی برخوردار شده اند .

سخنگوی صنعت آب در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته قطعی کامل آب در هیچ یک از مناطق همدان نداشتیم توضیح داد:
در شبانه روز گذشته اعتراضی مبنی بر قطعی کامل فشار آب از سوی شهروندان خارج از برنامه اعلامی نداشته و تلاش همکاران ما بر این است که برنامه اعلام شده با درصد بالاتری از قبل اجرایی گردد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار