معاون حمل و نقل وترافیک منطقه 19 از جمع آوری و ترمیم تابلوهای هدایت مسیر غیر استاندارد در معابر شریانی و بزرگراهی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 05 October 2015
رضا زلفی احداث و ساماندهی مسیرهای معابر سطح منطقه را ضرورت اجرای این اقدام اعلام کرد و گفت: در همین راستا در فاز نخست ساماندهی تابلوهای سطح منطقه، تابلوهای هدایت مسیر مورد بازبینی قرار گرفت و 25 دستگاه از تابلوهای نصب شده درمعابر شریانی و بزرگراهی که دچار مشکل از نظر فونت و یا ابعاد بودند جمع آوری شد.
این تابلوها هم اکنون در حال ترمیم و رفع  نقص هستند و پس از آن نیز رفع نواقص سایر تابلوهای سطح منطقه انجام خواهد شد.
همچنین طی اقدامی دیگر 150 تابلوی انتظامی مازاد در سطح محلات که به لحاظ کارایی هیچ گونه تأثیری در رفع ترافیک محلات نداشته است جمع آوری شد.
در گام نخست این تابلوها در خیابان های زنهاری، احد، سبلان، شکری و میعاد انجام شد و پس از انجام ارزیابی های لازم توسط مشاور ترافیکی، این اقدام در سایر معابر نیز انجام می شود.
وی در ادامه به ایمن سازی پل عابر پیاده واقع در بزرگراه آزادگان اشاره و بیان کرد: با توجه به گزارش راهور مبنی بر تردد افراد کارتن خواب در عرض بزرگراه آزادگان، زیر یکی دیگر از پل های عابر پیاده به وسیله نرده های استاندارد جهت جلوگیری از عبور عرضی عابرین پیاده در این معبر ایمن سازی شد.
زلفی در بخش دیگری نصب چراغ راهنمایی در تقاطع های خیابان های شهید دلجویی و شهید زلفی را از اقدامات مؤثر در رفع ترافیک این معبر دانست و تصریح کرد: این فعالیت در ادامه طرح خط سفید و به دنبال اصلاح هندسی این تقاطع صورت گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار