مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم گفت: مودیانی که تا ۱۰ شهریورماه نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی سال یا دوره مربوطه اقدام کنند برای اشخاص حقیقی تا ۲۰۰ میلیون تومان و اشخاص حقوقی تا ۳۰۰ میلیون تومان بدون پیش شرط، تخفیف درنظر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰ 24 August 2022

به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای تقویت رابطه میان دولت و ملت است، بیان کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت تصمیم گرفته شد که برای جرائم مالیاتی تخفیف‌های ویژه درنظر گرفته شود.

وی گفت: مودیانی که تا تاریخ ۱۰ شهریورماه نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی سال یا دوره مربوطه اقدام کنند در خصوص اشخاص حقیقی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان و اشخاص حقوقی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان بدون پیش شرط، این تسهیلات شامل حال آن‌ها خواهد بود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم افزود: مؤدیان مالیاتی متقاضی استفاده از این تسهیلات، با توجه به فرصت زمانی محدود می‌توانند در اسرع وقت با مراجعه به اداره‌کل امور مالیاتی استان  قم از این شرایط و تسهیلات ویژه استفاده کنند.

وی گفت: بخشنامه سازمان امور مالیاتی موضوع "بخشودگی جرایم مالیاتی به مناسبت هفته دولت و تکریم مودیان" طی نامه شماره ۲۰۰/۱۰۷۵۰/ص مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ توسط رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار