دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: در پرونده قتل محیط بان کرمانشاهی پیگیر قصور احتمالی زندان و اشخاص مرتبط هستیم و مقصرین باید پاسخگو این کوتاهی باشند.
کد خبر: ۱۰۶۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ 23 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه در نشست خبری دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اصحاب رسانه، شهرام کرمی اظهار داشت: خبرنگاری شغلی سخت و پرخطر است و در دنیای امروز کار خبرنگاری بسیار سخت است چرا که فضای مجازی و و افراد غیرحرفه‌ای با مخابره اخبار لحظه‌ای مخاطبان در این فضا بصورت آنی به اخبار غیر رسمی دسترسی دارند پس وظیفه خبرنگاران بسیار سخت‌تر است و به مثابه شنشیر دولبه است، هم می‌تواند در جامعه امیدآفرین باشد هم بذر ناامیدی تکثیر کند.

وی در رابطه با پرونده قتل برومند نجفی افزود: پیگیر قصور احتمالی زندان و اشخاص مرتبط هستیم و مقصرین باید پاسخگو این کوتاهی باشند، در پرونده‌های قتل خصوصا در غرب کشور احساسات قومی و عشایری حاکمیت دارد و خانواده مقتول به دنبال این است بدون در نظر گرفتن قانون انتقام بگیرد.

کرمی تصریح کرد: فشار رسانه‌ای و افراد مشهور بر پدر مقتول بدون در نظر گرفتن وضعیت روحی خانواده برای جلب رضایت سبب شد ظرفیت این فرد تمام شود و یک پرونده معمولی که می‌شد در یک بستر معمولی و بر اساس عرف جامعه نتیجه بهتری حاصل شود، به این سمت هدایت شد.

دادستان کرمانشاه در ارتباط با پرونده یک محکوم امنیتی که در زندان کرمانشاه در بند نسوان حبس است، گفت: پرونده اصلی این زندانی در تهران است و فقط در کرمانشاه زندانی است، وضعیتش کاملا معمولی است و در بین سایر زندانیان است. چند باری هم شخصا ایشان را ملاقات کرده ام و هیچ مشکل جسمی، روحی و درمانی ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار