مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه:
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: مصدومان ناشی از حوادث کار در چهار ماهه سال جاری در استان کرمانشاه به ۲۱۵ نفر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۶۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲ 20 August 2022

 سلیم خانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در چهار ماهه سال جاری ۱۱ نفر شامل ۱۰ مرد و یک زن بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده و در مراکز پزشکی قانونی استان کرمانشاه مورد معاینه قرار گرفتند. این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که آمار متوفیان ۱۳ نفر شامل ۱۲ مرد و یک زن بوده، کاهش یافته است.
خانی گفت: همچنین در چهار ماهه امسال آمار مصدومین ناشی از حوادث کار با  ۲۱۵ مورد شامل سه زن و ۲۱۲ مرد نسبت مدت مشابه سال قبل (چهار ماهه ۱۴۰۰) که ۱۸۶ مورد شامل چهار زن و ۱۸۲ مرد بوده، افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه سقوط از بلندی همواره بیشترین سهم را در آمار تلفات حوادث کار به خود اختصاص می‌دهد و نزدیک به نیمی از تلفات را شامل می‌شود افزود: در چهار ماهه سال جاری نیز چهار نفر از قربانیان حوادث کار به دلیل سقوط از بلندی جان خود را از دست داده‌اند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه بیان کرد: پس از سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، برق گرفتگی و سوختگی در رتبه‌های بعدی دلایل مرگ در حوادث کار قرار گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار