مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم از رفع ۱۰ مورد انسداد در سطح راه‌ها و بازگشایی ۷ دستگاه پل جاده‌ای پس از بارش‌های سیلابی اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ 30 July 2022

به گزارش تابناک قم، مهدی زنجیرانی فراهانی بیان کرد:  در پی وقوع بارش‌های شدید اخیر که موجب آب‌گرفتگی، برخی از محورها، پل‌های زیرگذر و حریم جاده‌ای استان قم شد.

 وی افزود: هم‌اکنون دو محور روستایی صفرآباد قمرود از سمت رودخانه قره چای  و جنت‌آباد از سمت محور قدیم کاشان مسدود است که به‌زودی بازگشایی خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم یادآور شد: طی دو روز گذشته ۱۰ اکیپ ثابت و سیار راهداری متشکل از ۵۰ نفر عوامل اجرایی و ۳۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری، وظیفه جلوگیری از انسداد محورهای جاده‌ای استان قم را به انجام دادند.

وی به برخی از محورهای مواصلاتی استان که با شدت بارش و سیلابی شدن مواجه بوده‌اند پرداخت و گفت: آزادراه و جاده قدیم قم تهران، محور قمرود، آزادراه قم، گرمسار، قم کاشان، کمربندی امام علی(ع) از مسیرهای جاده‌ای استان بوده‌اند که شاهد بیشترین میزان آب‌گرفتگی و اختلال در تردد مقطعی را تجربه کردند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم ادامه داد: با توجه به هشدارهای صادره و کسب آمادگی حداکثری توسط عوامل امدادی، هیچ‌گونه حادثه منجر به جرح و فوتی در سطح راه‌های استان گزارش نشده و تعدادی از کاربران گرامی در راهدارخانه‌ها مستقر و پس از فروکش بارش‌ها به ادامه سفر اقدام نمودند.

وی در پایان اظهار داشت: مردم و مسافران ضمن توجه به اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی، قبل از اقدام به سفر با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها که به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مراجعات تلفنی می‌باشد تماس و از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل نمایند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار