امیداست که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام و نماینده عالی دولت در شهرستان با تدبیر لازم مانع تبدیل شدن بیمارستان شهدا به حیاط خلوت ارکان قدرت شوند و در واقع سلامت مردم ؛ بازیچه معاملات سیاسی نشود چرا که راه سلامت از سیاست جداست، باشد که سلامت مردم سیاست زده نشود .
کد خبر: ۱۰۵۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ 25 July 2022

تابناک ایلام، مجتبی کاور :: مقوله سلامت یکی از مهمترین موضوعات مهم جامعه بشری است چرا که سلامت گام نخست برای توسعه همه جانبه هر جامعه محسوب می شود .

این روزها و برابر اظهار نظر مسئولان با شیوع موج هفتم ،روند ابتلاء به کرونا در کشور صعودی است به طوری که مراجعات سرپایی به بیمارستان‌ها افزایش یافته است وهمین امر باعث نگرانی مسئولان بهداشت و درمان شده است حال در بحبوحه ی موج هفتم کرونا زمزمه تغییر سرپرست بیمارستان شهدا دهلران به گوش می رسد که در این شرایط قطعا ضربه بر پیکره بیمارستان است .

 همه ما می دانیم که در دوران بسیار سخت کرونا ودر سایه تحریم های ظالمانه به خاطر کمبود امکانات داروئی و.. چه بر سر مردم کشور ما گذشت ؛ دورانی بسیار سخت که خوشبختانه با توان علمی متخصصان و دانشمندان داخلی شاهد تولید واکسن کرونا درکشور بودیم وغرور ملی به رخ جهان کشیدیم در آن دوران سخت علاوه بر کادر درمان ؛ رئیس وقت بیمارستان شهدا دهلران ؛مهندس احمدی و همکاران وی بخصوص خانم نیازی برای خدمت به بیماران از جان مایه گذاشتند و همه مردم این شهرستان همچنان قدردان جانفشانی کادر درمان و مسئولان بیمارستان هستند .

از ماه ها قبل زمزمه تغییرخانم نیازی سرپرست جهادی بیمارستان شهدا دهلران توسط عده ای هراز چندگاهی نقل محافل سیاسی و اداری می شود ولی در هفته های اخیر بخصوص هفته جاری زمزمه تغییر و اعمال نفوذ ارکان قدرت و لابی برای معرفی نزدیکان فضای شهر را در برگرفته است به طوری که عده ای در تلاش هستند تا یک پزشک متخصص طرحی غیر بومی را جایگزین کنند و ارکان قدرت نیز به دنبال معرفی گزینه خود برای تصاحب کرسی بیمارستان شهدا هستند این در حالی است که خانم نیازی کمتر از یک سال که اداره امور را بر عهده گرفته جهادی و به طور شبانه روز این بیمارستان را بدون کمترین حاشیه، اداره کرده است. 

حال این سوال پیش آمده چرا باید مدیری که تمام وقت خود را وقف خدمت به مردم کرده ارکان قدرت برای نقش راه آینده خود به دنبال برکناری آن باشند ! 

امیداست که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام و نماینده عالی دولت در شهرستان با تدبیر لازم مانع تبدیل شدن بیمارستان شهدا به حیاط خلوت ارکان قدرت شوند و در واقع سلامت مردم ؛ بازیچه معاملات سیاسی نشود چرا که راه سلامت از سیاست جداست، باشد که سلامت مردم سیاست زده نشود .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دهلرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
تغییر حق هر مدیری است، وکاش قلم جنابعالی در زمانی که مدیر توانایی چون اقای منصوری به ناحق توسط همین عوامل قدرت کنار زده شد اینگونه می نوشت تا شائبه جانبداری شما و دعوای با نماینده را نشان نمی داد
رضا
|
Germany
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
مدیر جهادی فقط دکتر منصوری . ایشون باتوجه به سوابق مدیریتی
و کارنامه درخشان تنها کسی که میتونه بیمارستان دهلران را اداره کند و سلامت مردم برایش در اولویت قرارداده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار