این المپیاد با حضور ۴هزارو۸۰۰ ورزشکار در ۳۳ رشته ورزشی و با اهدا ۸۹۰ مدال به برترین‌های این مسابقات به کار خود پایان داد
کد خبر: ۱۰۵۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵ 21 July 2022

به گزارش تابناک مازندران ، شب گذشته در حضور شهرستانی مسئول تربیت بدنی سپاه، شهروز یزدانی دبیر کل برگزاری مسابقات المپیاد ، علی حسین زاده مسئول روابط عمومی رقابت ها ، طاهرنژاد و جابر لقمانی و سایر عوامل برگزاری مسابقات با حضور فعالان رسانه نشست صمیمانه برگزار شد و در مورد المپیاد ساحلی توضیحات لازم ارایه شد. 

 

برگزاری باشکوه المپیاد ساحلی در بابلسر
 

شهروز یزدانی دبیر کل برگزاری مسابقات و یکی از اعضای برگزاری این رقابت ها اظهار داشت: 

این دوره از المپیاد نسبت به سال قبل از نظر کیفی بسیار بالاتر بوده و از نظر کمی بیشترین تعداد شرکت کننده را در تمام چهار دوره برگزاری المپیاد ورزش های آبی ساحلی به خود اختصاص داده است.

عضو هیئت برگزاری دومین المپیاد ورزش های ساحلی مازندران در بابلسر در ادامه گفت:

این دوره المپیاد با حضور چهار هزار و ۸۰۰ ورزشکار در ۳۳ رشته ورزشی و با اهدا ۸۹۰ مدال به برترین‌های برگزار شد.

داود طاهرنژاد یکی دیگر از اعضای برگزاری رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت:

این المپیاد با اهدا ۸۹۰ مدال به فینالیست‌ها وپنج نخبه برگزیده پایان یافت.

شهروز یزدانی عضو هیئت برگزاری المپیاد در ادامه بیان کرد :

در بیشتر رشته‌ها ورزشکاران استانی و سه رشته از کشور شرکت داشتند و در رشته گلف نیز ورزشکار خارجی نیز حضور داشت.

وی همچنین گفت: گلف با ۸۹۰ نفر، رشته رزمی با ۷۴۳ نفر بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داد و در این المپیاد در مجموع تنها ۴۵ نفر ورزشکار زن حضور داشت.

یزدانی در پایان اظهار داشت : یکی از اهداف برگزاری این المپیاد آشنایی مردم با رشته‌های نوپا و ناشناخته بود که  ثبت جهانی شد، بوده است.

از دیگر اهداف برگزاری این المپیاد ایجاد شور و نشاط در جامعه و معرفی رشته های جذاب و شناخته نشده ای مثل هوگام ، بهکاپ ، بهکاپر ، و غیره... بوده است. 

برگزاری باشکوه المپیاد ساحلی در بابلسر
 

گفتنی ست دکتر مصطفی بازوند فرمانده سپاه بابلسر در آیین اختتامیه المپیاد ورزش‌های آبی ساحلی بسیج در بابلسر با اشاره به اینکه این رویداد ورزشی به میزبانی سپاه ناحیه بابلسر و با همکاری سایر نهادها و استقبال پرشور ورزشکاران برگزار شد ، گفت: هدف از برگزاری این المپیاد ایجاد شور و نشاط و توسعه ورزش‌های آبی ساحلی و آشنایی با استعداد‌ها و شناسایی نخبگان ورزشی است . 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار