مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: حدود ٢٢٠ میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش و جوانان در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ 21 July 2022

صابر رحیمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص دستاورد‌های سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه در حوزه اعتبارات ورزش و جوانان و تکمیل پروژه‌های این بخش، اظهار کرد: دستاورد این سفر برای حوزه ورزش جوانان حدود ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار بود.

وی افزود: برای تکمیل و بهره برداری از هر یک از پروژه‌ها اعتباری در نظر گرفته شد استخر قهرمانی ۶۰ الی ۷۰ میلیارد تومان، احداث سالن ۶ هزار نفری ۷۰ تا ۸۰ میلیارد تومان و زمین چمن مصنوعی در مناطق روستایی و کم برخوردار حدود ۲۰ میلیارد تومان بوده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هم برای حفظ و نگهداری اماکن ورزشی تخصیص داده شد.

وی با اشاره به پروژه‌های شاخص استان از جمله دیوار صخره نوردی، گلف، اسکیت، اسکواش کاناپولو، تصریح کرد: رقم خوبی برای این پروژه‌ها هم اختصاص داده شد که برای اولین بار در استان اجرایی می‌شوند.

رحیمی با بیان اینکه این بودجه برای پروژه‌های کل استان در حوزه ورزش و جوانان در نظر گرفته شد، تاکید کرد: با توجه به اینکه سقف اعتبارات یکساله است طی یک سال آتی به بهره برداری می‌رسند اگر چه پیش بینی می‌کنیم این پروژه‌ها بین ١ الی ۶ ماه افتتاح می‌شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار