مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس اعلام کرد: نخستین مجوز ایجاد مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی در استان فارس صادر شد. این مجتمع در شهرستان سروستان ساخته می شود.
کد خبر: ۱۰۵۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ 20 July 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سید موید محسن‌نژاد روز چهارشنبه در این باره اظهار کرد: بر اساس مصوبه پنجاه و پنجمین هیئت مقررات‌زدایی مبنی بر صدور مجوز مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی توسط وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نخستین مجوز ایجاد مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در شهرستان سروستان صادر شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس ادامه داد: این مجتمع بین‌راهی در زمینی به مساحت ۱۵هزار مترمربع سرمایه‌گذاری اولیه ۲ میلیارد ریال و اشتغال ۳۰ نفر در زمان بهره‌برداری ایجاد خواهد شد.

محسن نژاد افزود: این مجتمع‌ها مکان‌هایی برای ارائه خدمات گردشگری به مسافران بین‌راهی هستند که خدمات متمرکز و مناسب آنها در تأمین ‏امنیت و رفاه حال گردشگران، فراهم کردن آسایش، کاهش تصادفات، کاهش اتلاف وقت و افزایش جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی بسیار مؤثر است.

او ادامه داد: تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری در بهره‌برداری از مجتمع‎های خدماتی رفاهی بین‌راهی و تیر پارک‌ها از اهداف صدور مجوز این‌گونه تأسیسات به استناد ماده ۷ قانون توسعه صنعت ایران‌گردی و جهان‌گردی مصوب سال ۱۳۷۰ است.

شهرستان سروستان در فاصله ۷۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد .



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار