مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ایلام، از سفر مدیر عامل بنیاد 《احسان》، کل کشور به استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴ 12 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد زارع  در این راستا اظهار کرد: مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، روز چهار شنبه، ۲۲ . ۴. ۱۴۰۱ به استان ایلام می آیند.

وی، با بیان اینکه طی این سفر ۱۰۰ سری جهزیه کامل به نوع عروسان ایلامی اهدا میشود، افزود: علاوه بر این بیش از ۵ هزار بسته معیشتی و ۲۵۰ کولر با حضور  سلیمانی، مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، به نیازمندان اهدا خواهد شد.

زارع، با اشاره به اینکه برای تهیه جهزیه، کولر و بسته معیشتی بیش از ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت مردم استان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، با مدیریت بسیار خوب اقای مهندس سلیمانی، به ایلام توجه ویژه دارد که جای تشکر و قدرانی دارد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، اضافه کرد: سفر مدیر عامل بنیاد احسان به ایلام قطعا خیر و برکت برای استان به همراه دارد.

وی، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، شرکت در مراسم اهدا جهزیه به نوع عروسان، توزیع بسته معیشتی و کولر، بازدید از زیر ساخت های اربعین و تجلیل از فعالان گروه جهادی، از جمله برنامه های سفر مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کل کشور به استان ایلام عنوان کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار