فرمانده سپاه اصفهان:
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: رفع مشکلات اصفهان در بخش مختلف به پشتیبانی، همدلی و وحدت رسانه‌ای نیاز دارد.
کد خبر: ۱۰۵۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹ 07 July 2022

سردار مجتبی فدا افزود: در لوای قرارگاه رسانه‌ای به انسجام رسانه برای برخی از مسائل چون آب نیاز داریم و ظرفیت رسانه‌ای باید بدنبال اجرای مصوبات قانونی باشد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه ایجاد فضایی باز برای آموزش و توانمندسازی از ظرفیت رسانه از خواسته های ماست که از آن پشتیبانی خواهیم کرد، ادامه داد: جلسه هیات اندیشه‌ورزان بسیج رسانه تشکیل شده است و به شکل فصلی مهمترین مشکلات شهر، استان و حتی کشور در آن شناسایی و راهکارها تعیین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید بانک اطلاعات در حوزه رسانه شکل بگیرد، گفت: اگرچه از وضعیت رسانه راضی هستیم اما کامل نیست و باید بیشتر روی عرصه رسانه کار شود به شکلی که تاریخ شفاهی رسانه در ۴۳ ساله گذشته ایجاد و مشخص شود تعداد رسانه ها در این سال ها از چه رقمی به کجا رسیده است.

سردار فدا با اشاره به اینکه در تاریخ شفاهی رسانه عملکرد مسوولان در دوران کرونا، دفاع مقدس، انقلاب و سایر وقایع مهم آورده شود، افزود: لازم است شب خاطرات در رسانه شکل داده شود و چهره‌های رسانه‌ای که در میدان جنگ و دفاع مقدس حضور فعال داشتند به بازگو کردن خاطرات خود بپردازند و این خاطرات جمع آوری و حتی زمینه سفر رایگان رسانه‌ها به اردوی راهیان نور فراهم شود.

وی با اشاره به ضرورت ثبت کارنامه رسانه‌ای استان در خانه مطبوعات در قالب رسانه‎ های دیداری، شنیداری، مکتوب و غیر مکتوب ادامه داد:  لازم است که رسانه‌ها در یکسری از مسائل و مشکلات مردم مطالبه‌گری کنند.

وی همچنین با بیان اینکه کشورمان با وجود همه محاسن، پیشرفت‌ها و امکاناتی که در اختیار دارد آسیب هایی از برخی مجموعه های داخلی می بیند، گفت: ما از نظر سلول‌های بنیادی ، صنایع نظامی، صنایع هسته‌ای، قدرت دفاعی و شبیه‌سازی به بالاترین دستاوردها و پیشرفت رسیدیم اما این در حالی است که رفتن به برخی کشورهای اروپایی که حتی در حد یک شهرک سلامت اصفهان هم در آنها وجود ندارد برای برخی به یک آرزو و سراب تبدیل شده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به گسترش استفاده از فضای مجازی در بین فرزندان تصریح کرد: آنها با هجمه‌ای از سوالات درباره مسائل مختلف مانند دفاع مقدس و ولایت فقیه مواجهند که باید ما و رسانه‌ها به آن پاسخ دهیم.
سردار فدا با اشاره به اینکه برای رسیدن به رضایتمندی مردم باید اقدامات بیشتری برای کاهش تورم و برقراری عدالت اقتصادی و اجتماعی انجام داد، گفت: رسانه ها باید درباره خطاهای احتمالی گوشزد کنند و راهکار ارائه دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار