نماینده مردم ایلام در مجلس اظهار داشت: انتظار داریم وزارت نفت همراهی قانونی را در بحث تاسیس شرکت بهره برداری نفت و گاز را داشته باشد، انتظار داریم اگر حقی از مردم ایلام ضایع شده است، که در ادوار مختلف این اتفاق افتاده است در دولت کار و کرامت این حق برگردد.
کد خبر: ۱۰۵۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ 09 July 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سارا فلاحی افزود: اگر شما فقط قانون را در رابطه با مردم ایلام اجرا بکنید ما نیاز به رانت و چانه زنی نداریم، ما فقط می‌خواهیم قانون نسبت به مردم ایلام اجرا شود.

وی گفت:  استان بسیار ثروتمندی هستیم و انتظار داریم این ثروت‌ها به شکل قانونی و آنچه سهم مردم استان ایلام است سر سفره‌های مردم ایلام بیاید.

فلاحی ادامه داد: ما از دولت کار و کرامت می‌خواهیم در استان ایلام کار کند و کرامت مردم ما حفظ شود، کرامت مردم ایلام زمانی حفظ می‌شود که ثروتی که متعلق به مردم است حداقل مدیریت این ثروت هم در دست مردم این استان باشد، کرامت مردم زمانی حفظ می‌شود که میادین مشترک این استان مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی مطرح کرد: در حوزه نفت و گاز انتظار داریم نگاه عادلانه باشد، متاسفانه امروز لابی‌های قدرت اجازه نمی‌دهد مسئولیت در این شرکت به بچه‌های ایلام داده شود.

 فلاحی افزود: اجازه ندهید در خصوص استان ما تصمیمات غیرکارشناسی گرفته شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار