رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام باشگاه‌های شهرستان ری با حضور ۱۵ تیم در رده‌های مختلف، در سالن ورزشی شهدای فیروزآباد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ 02 July 2022

به گزارش تابناک تهران، رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جام باشگاه‌های شهرستان ری در رده‌های مختلف به میزبانی روستای فیروزآباد در بخش قلعه نو در سالن ورزشی شهدای فیروزآباد برگزار شد و شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات با ۲۲۹ کشتی گیر در قالب ۱۵ تیم از‌ نقاط مختلف شهرستان ری و در ۱۰ وزن مختلف به رقابت پرداختند.

گفتنی است جام باشگاه‌های شهرستان ری به همت هیئت کشتی شهرری و با همکاری هیئت کشتی بخش قلعه نو در سالن ورزشی روستای فیروزآباد روز جمعه دهم تیر ۱۴۰۱ به پایان رسید و رده بندی انفرادی و تیمی این مسابقات اعلام شد و برگزیدگان این دوره از مسابقات به سطح مسابقات استانی راه خواهند یافت.

بنابراین گزارش، نفرات برتر ۱۰ وزن مسابقات کشتی آزاد نوجوانان باشگاه های شهرستان ری معرفی شدند و در پایان مسابقات؛ تیم برادران ساداتی با ۱۶۲ امتیاز مقام اول و تیم سیزده آبان با ۱۰۰ امتیاز مقام دوم را کسب کردند همچنین تیم سیدالکریم با ۸۴ امتیاز و تیم خانه کشتی سوریان با ۷۹ امتیاز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

سالن ورزشی شهدای فیروزآباد با ظرفیت مناسب، امکان برگزاری مسابقات کشتی در سه تشک به طور همزمان را دارد و در واقع ۳ تیم داوری در کنار تشک‌های کشتی، این مسابقات را اجرا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار