فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ زورگیر که با استفاده از سلاح سرد از شهروندان زورگیری می‌کردند، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ 28 June 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره گفت: در پی اعلام چند فقره زورگیری با استفاده از سلاح سرد (قمه و چاقو) در محدوده کهریزک، ماموران دست بکار شدند و پس از انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد که سه سارق با یک دستگاه موتورسیکلت سرقت ها را مرتکب شده اند.

وی به افزایش تیم های گشت نامحسوس اشاره کرد و ادامه داد: با گشت زنی های هدفمند در نهایت دیروز ماموران، سارقان را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهمان در تحقیقات به بزه ارتکابی و ۱۵ فقره زورگیری در محدوده این شهرستان اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: با شناسایی ۲ تن از مال باختگان، هر سه سارق زورگیر روانه دادسرا با گرفتن دستور قضایی شدند.

دستگیری عامل دستبرد به چادر های زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از شناسایی و دستگیری سارقی که به چادرهای اسکان زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع) دستبرد می زد، خبر داد.

سرهنگ جلیلیان اضافه کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از چادرهای اسکان مسافران حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، تیم عملیات کلانتری ۱۷۲ تحقیق خود را در خصوص شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه پس از انجام اقدامات پلیسی و رصدهای اطلاعاتی مشخصات ظاهری سارق شناسایی شد، افزود: پس از پوشش دهی کامل نقاط احتمالی حضور سارق، شب گذشته وی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: پس از انتقال متهم به کلانتری و شروع تحقیقات پلیسی متهم به سرقت از چادرهای اسکان مسافران در اطراف حرم اعتراف کرد و در این رابطه هم تاکنون ۱۱ مال باخته شناسایی شدند.

سرهنگ جلیلیان از مسافران و زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع) ادامه داد: از تخلیه کامل و ترک چادر حتی الامکان خودداری کنند و در هر ساعتی از شبانه روز به محض دیدن افراد مشکوک در کنار یا داخل محل های اسکان مراتب را فوراً به ایستگاه های پلیس یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری سارق آهن آلات ساختمان های نیمه کاره در محدوده باقرشهر خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار