کد خبر: ۱۰۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳ 03 October 2015

همزمان با هفته دفاع مقدس عمليات اجرايي پروژه گازرساني به 6 روستای شهرستان ملکان با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین محلی  آغاز گرديد.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، مدیرعامل شرکت گاز استان در این مراسم اظهار داشت : جهت اجرای پروژه گازرسانی  به روستاهاي بابا كلك ، شیروانشاهلو ، آغچه مشهد ، ناخرچی بلاغی ، پرچین بلاغ و اوج بلاغ  اعتباری معادل 14 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

ولی اله دینی اعلام داشت :  مطابق برنامه زمانبندی ، اجرای این پروژه در مدت زمان یکسال می باشد و تا هفته دولت سال آینده همه روستاهای شهرستان ملکان از گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی گفت : برای اجرای این پروژه  20 کيلومتر شبکه توزیع پلی اتیلن وخط تغذیه، اجرا خواهد شد و 234 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی در این شش روستا بهره مند خواهند شد.

دینی خاطرنشان ساخت : بهره مندی خانوارهای روستایی شهرستان ملکان 98 درصد می باشد .

وي همچنین افزود : گازرسانی علاوه بر فراهم نمودن سیستم‌های گرمایشی خانگی و تجاری که موجب رفاه و آساسش مردم روستاها می گردد در بخش صنایع نیز نقش به سزایی دارد و با ورود این زیر ساخت ارزان به منطقه زمینه جهت رشد توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال فراهم آمده و این شرکت آمادگی واگذاری انشعاب گاز به تمامی صنایع متقاضی را در اسرع وقت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :