شهردار سرعین گفت: به زودی کمپ تیم های ملی در این شهر توریستی احداث می شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 03 October 2015
به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری اردبیل ، رضا زنده دل روز شنبه افزود: اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری سرعین نسبت به اختصاص 100 هکتار زمین در این زمینه توافق کرده اند و امیدواریم با همکاری همه مجموعه های ذیربط پروژه کمپ تیم های ملی به زودی آغاز شود.
او گفت: خبرسازی نادرست رسانه ای از سوی یکی از خبرگزاری های کشور در زمینه بحث کمپ تیم های ملی جای تاسف دارد و هیچ کمکی به حل مشکلات مردم نمی کند.
او بیان کرد: انتظار داریم رسانه ها با لحاظ کردن رویکرد حرفه ای خود در درج اخبار حفظ اخلاق را سرلوحه کار خود داشته باشند.
شهردار سرعین اظهار کرد: سرعین با توجه به ویژگی های بالقوه آن بهترین نقطه برای ساخت کمپ تیم های ملی است و این در شرایطی است که رویکرد دولت و تلاش های استاندار بر جذب سرمایه گذاری های کلان در استان متمرکز شده است.
شهر توریستی سرعین با آب و هوای مفرح ، ده ها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس یکی از مناطق مهم گردشگر پذیر کشور است که در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
استان اردبیل به ویژه شهرهای سرعین و نیر به لحاظ ارتفاع از مناسب ترین مکان ها برای اردوهای تیم های ورزشی در تابستان بوده و هر سال بیشتر تیم های فوتبال و دیگر رشته های ورزشی اردوهای تابستانی خود را در این استان برگزار می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار