تیم نساجی را می‌توان تیم بدشانسی دانست زیرا به دلیل تغییر تقویم لیگ قهرمانان آسیا در این فصل و برگزاری جام جهانی قطر در ماه پاییز این فصل لیگ قهرمانان آسیا برگزار نمی‌شود و فرمول حضور تیم‌های قهرمان این فصل و فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا نیز به سرنوشت انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و تصمیم هیات رئیسه آینده گره خورده است
کد خبر: ۱۰۵۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 19 June 2022

تیم فوتبال نساجی مازندران فصل گذشته با کسب نخستین جام تاریخ خود درگیر حواشی بود که مهم‌ترین آن خانه به دوشی و میزبانی از تیم‌ها در شهرهای مختلف کشور بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، قهرمانی نساجی در جام حذفی و صید نخستین جام تاریخ باشگاه باعث می شود قرمزپوشان شهر خسته را تیمی موفق بنامیم، جامی که در نبود نادر دست نشان مربی فقید نساجی به دست آمد اما قائمشهری‌ها یاد و خاطره آقا نادر را زنده نگه داشتند. نساجی تنها تیمی بود که فصل گذشته موفق به شکست استقلال شد و از این نظر هم رکوردار است. تیم شهرخسته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی استقلال را در ضربات پنالتی شکست دادند. استقلالی که در لیگ برتر بدون باخت قهرمان شد. اکنون نساجی و استقلال در اواخر مرداد در حالی باید بازی سوپرجام را برگزار کنند هیچ کدام سرمربی ندارند! 

فصل برای نساجی زودتر از سایر تیم‌ها آغاز می‌شود زیرا این تیم احتمالا یک هفته زودتر باید برای کسب دومین جام تاریخ خود در بازی سوپرجام به مصاف استقلال برود. قهرمانی نساجی در جام حذفی هم حواشی زیادی داشت به طوریکه باشگاه آلومینیوم اراک از ساکت الهامی سرمربی تیم شکایت کرد. الهامی مربی عجیبی است که بعد از قهرمانی در هر فصل بدون تیم می‌ماند! او دو فصل پیش هم تراکتور را در جام حذفی قهرمان کرد و به دلیل محرومیت طولانی مدت بدون تیم ماند.

نساجی احتمالا دوست دارد سوپرجام هم در ورزشگاه آزادی برگزار شود زیرا این ورزشگاه برایش بسیار خوش یمن بوده و شاید این مرتبه با حضور تماشاگرانش بتواند سوپرجام را هم کسب کند و رویای هواداران تیم شهرخسته پیروزی دوباره نساجی قرمزپوش مقابل استقلال و کسب دومین جام است. البته نساجی در مشهد، اصفهان و تهران در فصل گذشته میزبان حریفان بوده است.

هرچند نساجی را می‌توان تیم بدشانسی دانست زیرا به دلیل تغییر تقویم لیگ قهرمانان آسیا در این فصل و برگزاری جام جهانی قطر در ماه پاییز این فصل لیگ قهرمانان آسیا برگزار نمی‌شود و فرمول حضور تیم‌های قهرمان این فصل و فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا نیز به سرنوشت انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و تصمیم هیات رئیسه آینده گره خورده است 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار