رییس پلیس تهران بزرگ دقایقی پیش در حالیکه لباس شخصی بر تن داشت در جمع افرادی که بدون داشتن مجوز در مخالفت با برجام مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی اجتماع کرده اند حضور یافت و از آنان خواست تا به اقدام غیرقانونی خود پایان داده و محل را ترک کنند.
کد خبر: ۱۰۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 03 October 2015
سردار حسین ساجدی نیا روز شنبه در دیدار با سازمان دهندگان اصلی این اجتماع غیرقانونی مخالف برجام از آن ها خواست برای جلوگیری از هرگونه برخورد احتمالی هر چه زودتر به صورت مسالمت آمیز به اجتماع خود پایان دهند. 
رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه نظر رهبر معظم انقلاب به پایان یافتن این اجتماع است به صورت تلفنی با یکی از اعضای اصلی دفتر بیت رهبر معظم انقلاب تماس برقرار کرد و از وی خواست تا نظر معظم له را به سران اجتماع کننده اعلام کند. 
حجت الاسلام عمار عمارلو نخستین فرد اجتماع کننده مخالف برجام پس از صحبت با این عضو ارشد رهبری گفت: مخالفت با اجتماع نظر دفتر رهبر انقلاب اعلام شده نه نظر شخص ایشان پس بنابراین ما همچنان به اجتماع اعتراض آمیز خود ادامه می دهیم. 
برخی از شاهدان نیز از قول سردار ساجدی نیا گفتند که وی تهدید کرده در صورت پایان نیافتن این اجتماع غیرقانونی که موجب سد معبر و اختلال در آمد وشد در منطقه شده با شدت عمل اقدام خواهد شد. 
لازم به ذکر است مسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در بین اجتماع کنندگان در سخنانی مخالفت خود را با اجرای برجام اعلام کرد و از اقدام آنان دفاع کرد. 
پیش از این استانداری و فرمانداری تهران اعلام کرده اند که اجتماع اعتراضی به اجرای برجام مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی بدون مجوز و غیر قانونی است. 
از صبح امروز نیز نیروهای یگان امداد پلیس تهران بزرگ با حضور گسترده در اطراف مجلس شورای اسلامی از عبور افراد از خیابان مردم و مجاهدین اسلام واقع در ضلع شرقی و شمالی مجلس جلوگیری کردند. 
اجتماع غیرقانونی در مخالفت با اجرای مراحل تصویب برجام در مجلس با حضور جمع معدودی از هفته گذشته مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی آغاز شد و تاکنون ادامه دارد. 
روزگذشته نیز اطلاعیه های تحریک آمیزی برای پیوستن به این اجتماع در سطح نمازجمعه در دانشگاه تهران توزیع شد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار