معاون هماهنگ‌کننده نهاجا با اعلام خبر برگزاری یادواره 565 شهید ارتش در قم، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران گرامی‌داشت و الگوسازی شهدا و تجلیل از خانواده‌های آن‌ها را تکلیف خود دانسته است.
کد خبر: ۱۰۵۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ 13 June 2022

به‌گزارش تابناک قم، امیر سرتیپ علی‌اکبر طالب‌زاده در نشست خبری آیین گرامی‌داشت 565 شهید ارتش در استان قم گفت: چند سالی است که دشمن با ایجاد جنگ نرم، فرهنگ اسلامی ایرانی ما را هدف قرارداده است و لازم است که ما با جدیت فرهنگ ایثار، فداکاری و شهادت را در کشور نهادینه کنیم.

وی افزود: خانواده‌های ما از اهداف اصلی دشمنان هستند که باید با استفاده از الگوهای اصیل خودمان که همین شهدا هستند، آن‌ها را حفظ کنیم. 

طالب‌زاده با اشاره به برگزاری کنگره ۶ هزار شهید استان قم در آبان‌ماه امسال افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بر خود واجب دانسته تا در این مدت از ۵۶۵ خانواده شهدای ارتش استان قم تجلیل و رسیدگی به عمل بیاورد.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا گفت: یادواره ۵۶۵ شهید ارتش استان قم در ساعت۱۸ روز پنج‌شنبه 26 خرداد در سالن همایش شهرداری قم برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهدای استان قم برنامه‌هایی نظیر اعطای تجهیزات پروازی و نشان شهدای ارتش جمهوری اسلامی به موزه آستان مقدس حضرت معصومه(س)  و ملبس شدن یکی از پیشکسوتان ارتش به‌عنوان خادم افتخاری حرم حضرت معصومه(س) در ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه 25 خرداد برنامه‌ریزی شده است. همچنین در ساعت ۱۸ عصر همان روز مراسم غبارروبی از مزار شهدای استان قم را در گلزار شهدا خواهیم داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار