راه آهن یزد با صدور اطلاعیه‌ای؛
روابط عمومی اداره کل راه آهن یزد با صدور اطلاعیه‌ای از مسافران حادثه دیده‌ی قطار مشهد - یزد خواست تا جهت دریافت وسایل خود اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۴۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 11 June 2022

در این اطلاعیه راه آهن یزد ضمن عرض تسلیت به خانواده زائران جانباخته و مصدومان حادثه ریلی قطار مشهد مقدس به یزد، از مسافران قطار حادثه دیده مسافری مشهد- یزد به شماره ۶۸۱ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ شرکت ریل سیر کوثر خواسته شده تا جهت دریافت وسایل و اموال خویش، با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر به پلیس راه آهن یزد مراجعه کنند.

این قطار مسافری با قریب به ۴۰۰ مسافر چهارشنه گذشته در مسیر ریلی مشهد - یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی از خط خارج شده بود که به دنبال این سانحه تعداد زیادی کشته و مصدوم شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، با تلاش ماموران فنی، مسیر ریلی طبس- یزد، بازگشایی و سیر قطارها در این محور به روال عادی بازگشته است.

اجساد برخی از جانبختگان این سانحه ریلی روز گذشته در یزد تشییع و به خاک سپرده شده و تعدادی دیگر در مرحله تشخیص هویت توسط پزشکی قانونی قرار دارد. مصدومان این حادثه نیز پس از درمان اولیه در بیمارستان طبس به مراکز درمانی استان یزد منتقل شده و فرایند درمانی را سپری می‌کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار