روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان شایعات منتشر شده در فضای مجازی درخصوص ثبت نام جدید سهام عدالت را رد و اعلام کرد: این سازمان هیچ برنامه ای برای ثبت نام جدید از متقاضیان سهام عدالت ندارد.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ 10 June 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام، شایعات منتشر شده در خصوص ثبت نام جدید سهام عدالت را رد و اعلام کرد: تاکنون هیچ گونه ساز و کاری برای ثبت نام متقاضیان سهام عدالت در نظر گرفته نشده است.

به دنبال کسب گزارشاتی مبنی بر سوءاستفاده برخی دفاتر خدماتی در سطح استان، در خصوص ثبت نام جدید سهام عدالت برای افراد جامانده و تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و کسب مبالغ بالایی از شهروندان، به اطلاع مردم شریف استان می‌رساند، دولت فعلا برنامه مشخصی برای ثبت نام جدید از افراد برای دریافت سهام عدالت اعلام نکرده و شهروندان بایستی مراقب سوءاستفاده دفاتر خدماتی و افراد سودجو در این رابطه باشند.
 
بر این اساس، مشمولان سهام عدالت و سایر افراد باید ضمن توجه به هشدارها برای آگاهی از اخبار مربوط به سهام عدالت، تنها به اخبار از منابع معتبر توجه کنند.

افراد باید توجه داشته باشند که فعلا هیچ ثبت نامی وجود ندارد، زیرا هویت افراد مشخص و در بانک اطلاعات موجود است و این افراد نباید حتی یک ریال پرداخت کنند. 

ضمنا اگر پیامکی در این خصوص ارسال می‌شود که دارای لینک ثبت نام است، اعلام می‌شود قطعا کلاه برداری بوده و هیچگونه ارتباطی به دولت، وزارت اقتصاد و یا سازمان خصوصی سازی ندارد.

همچنین به اطلاع می‌رساند، با دفاتر پیشخوان متخلف و گزارش شده توسط مردم، از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برخورد قانونی خواهد شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار