سومین جلسه ستاد یادواره شهدای کارمند استان همدان، روز پنج شنبه ۱۹ در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با حضور اعضای ستاد یادواره تشکیل شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹ 09 June 2022

سومین جلسه ستاد یادواره شهدای کارمند استان همدان، روز پنج شنبه ۱۹ در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با حضور اعضای ستاد یادواره تشکیل شد.

به گزارش تابناک همدان، دبیر ستاد یادواره شهدای کارمند استان همدان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در این جلسه مسئولین کمیته ها، اعضاء و شرح وظایف هر کمیته تبیین و مشخص شد.

هاشم رازقی افزود: بر این اساس کمیته فرهنگی، هنری، ورزشی، تبلیغات، انتشارات و اطلاع رسانی به ریاست شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و با عضویت صدا و سیمای مرکز همدان، شهرداری همدان، اداره کل تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی روابط عمومی ها، خانه مطبوعات، اداره کل اوقاف و امور خیریه، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ستاد برگزاری نماز جمعه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل شد.

وی گفت: جمع آوری و انتشار آثار شهدا، برگزاری برنامه فرهنگی، هنری، مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده گرانقدر شهدای کارمند، انجام تبلیغات شهری، استفاده از ظرفیت فضای مجازی جهت اطلاع رسانی، تولید تیزر، کلیپ و مستند سازی برنامه‌ها ازجمله وظایف این کمیته است.

دبیر ستاد یادواره شهدای کارمند در ادامه افزود؛ کمیته مالی و پشتیبانی به ریاست شرکت ملی گاز استان همدان و با عضویت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، شرکت نفت، گاز، انتقال گاز، توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و شورای هماهنگی بانک‌های استان از دیگر کمیته‌های تخصصی این یادواره است که دارای وظایفی، چون تأمین منابع، امور پشتیبانی، ایاب و ذهاب، استقرار، تکریم و پذیرایی از مدعوین می‌باشد.

وی بیان کرد، از دیگر کمیته‌های این یادواره کمیته امنیتی و انتظامی است که به ریاست اداره کل امنیتی، انتظامی استانداری همدان است و اعضای آن شامل فرمانداری همدان، نیروی انتظامی، اطلاعات و سپاه پاسداران است و وظیفه آن برقراری امنیت در مکان یادواره و اجرای مقررات ترافیکی در هنگام اجرای برنامه و برقراری انضباط در طی برپایی یادواره خواهد بود.

رازقی با اشاره به حضور بانوان در این مراسم گفت؛ کمیته بانوان به ریاست بسیج خواهران سپاه انصارالحسین (ع) با عضویت مشاور استاندار در امور بانوان و مشاورین امور بانوان مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از دیگر کمیته‌های این یادواره است که وظایف آن هماهنگی و نظارت بر اجرای مراسم در بخش بانوان، برگزاری نشست‌ها و همایش‌های ویژه بانوان کارمند با محوریت یادواره شهدا و اجرای برنامه فرهنگی ویژه کودکان در بخش بانوان می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد، کمیته اجرایی و نظارت راهبردی به ریاست سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از دیگر کمیته‌های این یادواره است که اعضای آن متشکل از مسئول سازمان بسیج ادارات، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید مقصودی، دبیر یادواره و مسئولان کمیته‌های پنج گانه است و دارای وظایفی چون، دعوت از سخنران و مداح مراسم، هماهنگی در برگزاری جلسات یادواره، تدوین جزئیات برنامه یادواره، نظارت بر اجرای مصوبات ستاد می‌باشد.

دبیر ستاد یادواره شهدای کارمند استان همدان در پایان اضافه کرد، چهارمین جلسه ستاد یادواره، ۳۰ خرداد به میزبانی استانداری همدان تشکیل خواهد شد و هر کدام از کمیته‌ها به ارائه گزارش تحلیلی از فعالیت‌هایشان می‌پردازند.

شایان ذکر است یادواره شهدای کارمند استان همدان به عنوان یکی از برنامه‌های کنگره هشت هزار شهید استان همدان، شهریور ماه امسال و همزمان با هفته دولت در حسینه امام خمینی (ره) شهر همدان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار