بخش دوم از فاز اول طرح آبرساني از سد كمال صالح به روستاهاي بخش سربند شهرستان شازند با حضور جمعي از مردم و مسولين به بهره برداري رسید.
کد خبر: ۱۰۴۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵ 06 June 2022

 

به گزارش تابناک مركزي ، مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي در این مراسم گفت : طرح آبرساني به شهر هندودر و ۳۶ روستاي شهرستان شازند از سد كمال صالح يكي از طرح هاي مهم و بزرگ آبرساني در مجموعه شركت آب و فاضلاب استان مركزي به شمار ميرود كه در اين راستا در سال گذشته ابرساني از اين طرح به ۵روستا مورد بهره برداري قرار گرفت و در بخش دوم از فاز اول اين طرح امروز ۱۰ روستاي ديگر شامل روستاهاي لوزدر عليا ، ده آقا ،اركلو ، بهرام آباد ، لوزدر سفلي ، ده زمان ، قشلاق ، ده گلشن ، لوزدر وسطي و خليفه بلاغي از آب شرب پايدار بهره مند مي شوند.
مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي درتشريح اقدامات صورت گرفته در اجراي طرح آب رساني از سد كمال صالح به ۱۰ روستاي بخش سربند ، اظهار داشت :اجراي ۲۹ كيلومتر خطوط انتقال بين مخازن و حد فاصل مخازن تا تصفيه خانه آب ،ساخت دو باب مخزن ذخيره آب با مجموع ظرفيت۶۵۰متر مكعب ساخت دو باب سوله به متراژ ۵۰۰ متر مربع و برق رساني و احداث پست هوايي به طول ۲هزار و ۸۰۰ متر از اقدامات صورت گرفت در اين راستا ي اجراي اين طرح مي باشد.
مهندس يوسف عرفاني نسب با بيان اينكه با اجراي اين پروژه ، يك هزار و ۶۸۰ نفر از آب شرب پايدار بهره مند شدند ، هزينه اجراي اين پروژه را ۳۲۰ ميليارد ريال اعلام کرد.
یحيی رمضاني فرماندار شازند هم گفت : تامین آب پایدار برای روستاها از دغدغه های مهم دولت‌ می باشد و خوشبختانه برنامه ریزی خوبی صورت گرفته و در همین شهرستان شازند پروژه های مهم آبرسانی در حال اجرا می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار